به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 39
  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 96 [ 07:33]
    تاریخ عضویت
    1394-4-06
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    343

    تشکرشده 431 در 213 پست

    Rep Power
    67
    Array
    سلام همدردی ها، دلم میخواد هدف دار زندگی کنم ، دارم سعی خودمو میکنم بعضی کارا هست که سخته ؛من خوب انجامش میدم اما هرچی که حالت وظیفه داشته باشه برام سخته انجام دادنش حتی اگه کار آسونی باشه ، دوست دارم پیشرفت کنم ، این چند سال انرژی برای درس خوندن نداشتم اما الان بهترم چکار کنم تا بتونم به آسونی درس بخونم فقط درس خوندن سخته برام ، واقعا به درس نیاز دارم، این گلا برای همدردی های عزیز

  2. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 96 [ 07:33]
    تاریخ عضویت
    1394-4-06
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    343

    تشکرشده 431 در 213 پست

    Rep Power
    67
    Array
    من کماکان دارم سعی میکنم درس بخونم اما خب تا الان که هیچی نخوندم ، راستی کسی از خاله قزی خبر داره؟

  3. #13
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 96 [ 07:33]
    تاریخ عضویت
    1394-4-06
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    343

    تشکرشده 431 در 213 پست

    Rep Power
    67
    Array
    من هنوزم نتونستم درس بخونم خیلی مسخره است سخت ترین کار برا من درس خوندنه ، روزهام میگذره و به چشمان خودم تلف شدن وقتم رو میبینم اما تلاش نمیکنم تا موفق بشم و یک دلخوشی تو زندگی بدست بیارم. موقع درس خوندن بد اخلاق میشم.موهای سرم میکنم وقتی مسائل مشکل باشند و به محض اینکه مسئله ای رو نتونم حل کنم ناامید میشم.
    ‌ ‌




    #حکایت


    ‌ فقيري سه عدد پرتقال خريد...
    اولي رو پوست كند خراب بود
    دومي رو پوست كند اونم خراب بود
    بلند شد لامپ رو خاموش كرد و سومي رو خورد.


    گاهي وقتا بايد خودمون را به نديدن و نفهميدن بزنيم تا بتونيم زندگى كنيم...!


    وقتى گرسنه اى،يه لقمه نون خوشبختيه..
    وقتى تشنه اى،يه قطره آب خوشبختيه
    وقتى خوابت مياد،يه چرت كوچيك خوشبختيه…


    خوشبختى يه مشتى از لحظاته…يه مشت از نقطه هاى ريز،كه وقتى كنار هم قرار مى گيرن،يه خط رو ميسازن به اسم زندگى…


    "قدرخوشبختى هاتون و بدونيد"... !

  4. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 96 [ 07:33]
    تاریخ عضویت
    1394-4-06
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    343

    تشکرشده 431 در 213 پست

    Rep Power
    67
    Array
    آقا باغبان کجایین! Please help me

  5. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 96 [ 07:33]
    تاریخ عضویت
    1394-4-06
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    343

    تشکرشده 431 در 213 پست

    Rep Power
    67
    Array
    سلام باغبان عزیز لطفا سوال منو جواب بدید تو پست قبلیم مطرح کردم

  6. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 96 [ 07:33]
    تاریخ عضویت
    1394-4-06
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    343

    تشکرشده 431 در 213 پست

    Rep Power
    67
    Array
    من هیچ تلاشی برا پیشرفتم نمیکنم و همش دارم درجا میزنم ، از پولدار شدن واهمه دارم چون شوهر سابقم بواسطه پولی که در میاوردم و ماشینی که داشتم خیلی اذیتم کرد،میترسم که پولدار بشم و دوباره تو ازدواج دردسر بشه برام، درسامو نمیخونم چون درس خوندن برام مشکله، پایان نامه امو ندادم چون خورد به طلاقم و اعصابشو نداشتم الانم تنبلیم میادتمومش کنم، موندم چکار کنم که از این تنبلی ها کم بشه و بجای درجا زدن و پسرفت ، پیشرفت داشته باشم اینقدر کس شدم که حال نماز خوندن هم ندارم

  7. #17
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 96 [ 07:33]
    تاریخ عضویت
    1394-4-06
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    343

    تشکرشده 431 در 213 پست

    Rep Power
    67
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آخیش نمایش پست ها
    من هیچ تلاشی برا پیشرفتم نمیکنم و همش دارم درجا میزنم ، از پولدار شدن واهمه دارم چون شوهر سابقم بواسطه پولی که در میاوردم و ماشینی که داشتم خیلی اذیتم کرد،میترسم که پولدار بشم و دوباره تو ازدواج دردسر بشه برام، درسامو نمیخونم چون درس خوندن برام مشکله، پایان نامه امو ندادم چون خورد به طلاقم و اعصابشو نداشتم الانم تنبلیم میادتمومش کنم، موندم چکار کنم که از این تنبلی ها کم بشه و بجای درجا زدن و پسرفت ، پیشرفت داشته باشم اینقدر کسل شدم که حال نماز خوندن هم ندارم
    من هیچ تلاشی برا پیشرفتم نمیکنم و همش دارم درجا میزنم ، از پولدار شدن واهمه دارم چون شوهر سابقم بواسطه پولی که در میاوردم و ماشینی که داشتم خیلی اذیتم کرد،میترسم که پولدار بشم و دوباره تو ازدواج دردسر بشه برام، درسامو نمیخونم چون درس خوندن برام مشکله، پایان نامه امو ندادم چون خورد به طلاقم و اعصابشو نداشتم الانم تنبلیم میادتمومش کنم، موندم چکار کنم که از این تنبلی ها کم بشه و بجای درجا زدن و پسرفت ، پیشرفت داشته باشم اینقدر کسل شدم که حال نماز خوندن هم ندارم[

  8. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 اردیبهشت 96 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1395-3-04
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    2,234
    سطح
    28
    Points: 2,234, Level: 28
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    78

    تشکرشده 156 در 94 پست

    Rep Power
    33
    Array
    خیلی خوب هست که به این نتیجه رسیدی پس مطمئن باش موفق میشوی شما در ذهن ناخوداگاهت فرمان دادی که من قابل تغییر هستم

    من اماده پیشرفت هستم من ارزش خود را دانستم

    چند تا از جملات تاکیدی را برای شما مینویسم خودت نیز دفتری تهیه کن و هرروز جملاتی را برای خودت بنویس

    من خوشبخت هستم و برای همه اطرافیانم خوشبختی می اورم

    دنیای من واقعا عالیست

    رمز موفقیت شروع کردن است

    امروز روز خوش اقبالی حیرت انگیز من است

    همیشه سالم و سرحال هستم خدایا شکرت

    من یقین دارم که ارزوهایم به یقین میپیوندد

    اگر به این شکل ادامه بدهید موفق میشوی هرشب در دفتر ت اتفاقهای خوشایند را بنویس و حتی ناخوشایند و به خاطر اینکه توانستی با ان کنار بیایی خدا را شکر کن به دلیل لحظهات خداراشکر کن تا خوشحالی وشادمانی سراغت اید

    ببین من امروز خوشحالم از اینکه فرصت داشتم شمارا خوشحال کنم خدایا شکرت و حتی برای لحظه ای خنده بر لبانت بنشانم

  9. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 96 [ 07:33]
    تاریخ عضویت
    1394-4-06
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    343

    تشکرشده 431 در 213 پست

    Rep Power
    67
    Array
    با سلام ، اسماجان ممنون، با تنبلیم چکار کنم؟

  10. #20
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 96 [ 07:33]
    تاریخ عضویت
    1394-4-06
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    343

    تشکرشده 431 در 213 پست

    Rep Power
    67
    Array
    بعضـی ﺍﺯ ﺁﺩﻣﺎ ﻋﯿﻦ ﺑـﺎﺭﻭﻥ ﻣـﯽ ﻣـﻮﻧﻦ
    ﺍﻭﻟﺶ ﮐـﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﻬﺖ ﻃـﺮﺍﻭﺕ ﻣﯿﺪﻥ
    ﺷـﺎﺩﯼ ﻣﯿﺪﻥ
    ﻭﻟﯽ ﺁﺧـﺮﺵ …
    ﺯﻧﺪﮔﯿﺘـﻮ ﺑﺎ ﮔـِﻞ ﻭ ﺷِـﻞ یکی ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻣﯿﺮﻥ
    ﻣﺮﺍﻗـﺐ ﺁﺩﻣـﺎﯼ ﺑـﺎﺭﻭﻥ ﺻـﻔﺖ ﺑﺎﺵ
    ﺗـﻮ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﻭﻧﻘـﺪﺭ ﺧـﺎﮐﯽ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺁﺧـﺮﺵ ﮔـِﻞ ﺑﺸﯽ

  11. کاربر روبرو از پست مفید آخیش تشکرکرده است .

    شیدا. (دوشنبه 31 خرداد 95)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 09:19
  2. پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: شنبه 14 آذر 94, 14:57
  3. خواستگارم پس از یک سال و نیم هنوز امروز و فردا میکند
    توسط ahooo1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 شهریور 93, 10:54
  4. یک ماه پس از جدایی،هنوز مثل روز اول جدایی
    توسط bahar_N در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 06 مرداد 91, 10:17
  5. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 88, 08:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.