***عشق خطای فاحش فرد در تمایز یک آدم معمولی از بقیه آدم های معمولی است.***
آخیییش ... دلم خنک شد اینم گفتم :)))) !!
سوالی داشتین بپرسین :) ! طبیعتا نداشتینم نپرسین !
تشکرشده 24 در 14 پست
***عشق خطای فاحش فرد در تمایز یک آدم معمولی از بقیه آدم های معمولی است.***
آخیییش ... دلم خنک شد اینم گفتم :)))) !!
سوالی داشتین بپرسین :) ! طبیعتا نداشتینم نپرسین !
merlin (جمعه 07 خرداد 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)