جسارتا اگه مشکلینیست میتونید بگید چطوری احساستونو نشون دادید یا چطور چراغ سبز نشون دادید؟شاید برداشت شما از عکس العملشون اشتباا بوده یا ... بههرحالاگهپسخ این سوالو بدید فک کنمقضیه روشن تر میشه برای سایر اعضایی ک میخان نظر بدن
تشکرشده 345 در 183 پست
جسارتا اگه مشکلینیست میتونید بگید چطوری احساستونو نشون دادید یا چطور چراغ سبز نشون دادید؟شاید برداشت شما از عکس العملشون اشتباا بوده یا ... بههرحالاگهپسخ این سوالو بدید فک کنمقضیه روشن تر میشه برای سایر اعضایی ک میخان نظر بدن
merlin (پنجشنبه 06 خرداد 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)