نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
با سلام

به نظر میرسد که وقت و دقت کافی برای شناخت پیش از ازدواج صرف نکرده اید . اما اکنون انتخاب کرده اید و تناقض هایی می بینید که شما را رنج می دهد ....

شما مرد زندگی هستید یعنی در واقع ریاست این زندگی با شماست اما من در این زمینه ضعفهایی می بینم که اشاراتی از میان بیانات خود شما خواهم داشت ...

می فرمایید مرا به بیمارستانی که قبلاً با همسر سابقش می رفته برد ...... در جای دیگر می فرمایید مرا به رستورانی که با همسر سابقش رفته می برد و .....و نمونه های دیگر

در این روند شما نقش منفعلی دارید و به گونه ای خود را در دست ایشان و تصمیم گیریهایش نشان می دهید که انگار ایشون مرد زندگی است و شما زن این زندگی .....دقت داشته باشید در روند طبیعی این مرد است که زن را به رستوران ... بیمارستان و .... می برد و نه زن .... یعنی ایشان برای شما تعیین تکلیف می کند ؟ آیا شما اختیار ندارید برنامه بریزید که کجا رستوران بروید و یا چه بیمارستانی همسرتان را ببرید ؟؟ یا ایشان تعیین می کنند و شما هخم به دنبالشان راه می افتید و بعد می بینید جایی هست که با همسر سابقش می رفته و شما ناخوشایندتان هست ؟؟

نیاز هست روند شما در این زندگی از نظر جایگاه روشن شود تا بعد بتوانیم به شما راهنمایی دهیم که با این اوضاع چه باید بکنید ... پس لطفاً به سئوالاتی که مطرح شد پاسخ دهید و جایگاه خود را به عنوان مرد این زندگی برای ماروشن و اضح بیان فرمایید ..... ضمناً سن همسرتان را هم بیان فرمایید


با تشکر
سلام.


ممنونم که جواب دادید.


در مورد رستوران و محلهایی که برای گردش میرفتیم، بیشتر من تصمیم میگرفتم و دوست داشتم ایشون رو با انتخابام سورپرایز کنم. در موارد خیلی استثنایی که از ایشون پرسیدم دوست داری کجا بریم، ایشون محلهایی رو که قبلا با همسر قبلی میرفته انتخاب میکرد که وقتی من بعدا میفهمیدم ناراحت میشدم. در مورد بیمارستان هم ایشون گفت اون بیمارستان رو دوست داره و میخواد اونجا در دوره بارداری تحت نظر باشه چون بیمارستان خوبیه و همکاراش توصیه کردن و به محل کارش هم نزدیکه و ..... من هم فکر کردم به عنوان یه زن باردار حقشه که خودش بیمارستانش رو انتخاب کنه. ولی بعد معلوم شد که بیمارستانی رو انتخاب کرده که با همسر قبلی میرفته.


بنده به عنوان یه مرد چیزی برای ایشون کم نگذاشتم و به گفته خودش حسی رو که از من تو این مدت کم دریافت کرده براش بی سابقه بوده. مگر اینکه این رو هم به من دروغ گفته باشه. ولی خودش میگه که با من فهمیده که معنی شوهر داشتن چیه. البته با تناقض گوییهایی که کرده اعتماد من ازش سلب شده و من دیگه حرفاش رو باور ندارم و فقط براتون نقل قول کردم.