
نوشته اصلی توسط
فرشته مهربان
با سلام
به نظر میرسد که وقت و دقت کافی برای شناخت پیش از ازدواج صرف نکرده اید . اما اکنون انتخاب کرده اید و تناقض هایی می بینید که شما را رنج می دهد ....
شما مرد زندگی هستید یعنی در واقع ریاست این زندگی با شماست اما من در این زمینه ضعفهایی می بینم که اشاراتی از میان بیانات خود شما خواهم داشت ...
می فرمایید مرا به بیمارستانی که قبلاً با همسر سابقش می رفته برد ...... در جای دیگر می فرمایید مرا به رستورانی که با همسر سابقش رفته می برد و .....و نمونه های دیگر
در این روند شما نقش منفعلی دارید و به گونه ای خود را در دست ایشان و تصمیم گیریهایش نشان می دهید که انگار ایشون مرد زندگی است و شما زن این زندگی .....دقت داشته باشید در روند طبیعی این مرد است که زن را به رستوران ... بیمارستان و .... می برد و نه زن .... یعنی ایشان برای شما تعیین تکلیف می کند ؟ آیا شما اختیار ندارید برنامه بریزید که کجا رستوران بروید و یا چه بیمارستانی همسرتان را ببرید ؟؟ یا ایشان تعیین می کنند و شما هخم به دنبالشان راه می افتید و بعد می بینید جایی هست که با همسر سابقش می رفته و شما ناخوشایندتان هست ؟؟
نیاز هست روند شما در این زندگی از نظر جایگاه روشن شود تا بعد بتوانیم به شما راهنمایی دهیم که با این اوضاع چه باید بکنید ... پس لطفاً به سئوالاتی که مطرح شد پاسخ دهید و جایگاه خود را به عنوان مرد این زندگی برای ماروشن و اضح بیان فرمایید ..... ضمناً سن همسرتان را هم بیان فرمایید
با تشکر
علاقه مندی ها (Bookmarks)