به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #18
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 تیر 97 [ 15:04]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    7,253
    سطح
    56
    Points: 7,253, Level: 56
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    143

    تشکرشده 309 در 147 پست

    Rep Power
    48
    Array
    قصد بستن تمامی تایپیکهایی که توسط بنده باز شده بود رو داشتم و قبلش ترجیح دادم به رسم ادب از تمام دوستانی که از ابتدا منو راهنمایی کردن و ابراز همدردی کردن توی این مدت تشکر کنم
    از سرکار خانم ارامش خیال و یا صاحب الزمان و اخیش و skyzare و مخصوصا از جناب مدیر بخاطر راهنمایی ارزندشون و همه عزیزانی که منو مورد لطف قرار دادن
    مطالب سایت و صحبتهای دوستان تا حد زیادی سطح اطلاعاتم رو افزایش داد و امیدوارم در اینده بتونم ازش بهره ببرم هرچند به نتیجه دلخواهم نرسیدم اما شاید صلاح ام در این باشه و خدا اینده رو برام جور دیگه ای رقم زده...
    همونطور که میگن فرشته ها در دو زمان میخندن یکی زمانی که خدا میخاد اتفاقی بیافته و انسانها نمیخان اون اتفاق بیافته یکی هم زمانی که خدا نمیخاد اتفاقی بیافته اما انسانها به وقوعش اصرار میورزند...
    از همه چیزم زدم و کوتاه اومدم و سعی کردم همسرم برگرده و شانس دوباره به زندگی مشترکمون بده بهش انواع اقسام پیشنهادها رو دادم اما نشد که نشد...
    بقول دوستمون ارامش خیال من اشتباهمو فهمیدم اما شاید یکم دیر.....
    من صرفا نه بخاطر همسرم بلکه به رسم جوانمردی و انسانیت سعی در اصلاح خودم داشتم و خدا خودش از دلم اگاهه ولی این رو فهمیدم که هرچی بیشتر اصرار بورزی بیشتر مترود میشی
    فهمیدن اینکه چه موقع باید فاصله گرفت و چه موقع باید نزدیک شد رمز ماندگاری هر رابطه است....
    بالاخره اینکه شاید صلاح خدا در این جدایی باشه و بعدا به حکمتش پی ببرم..
    امیدوارم مشکل تمامی دوستان حل بشه.....
    برای منم دعا کنید....
    یا حق..‌...

  2. 4 کاربر از پست مفید amf66 تشکرکرده اند .

    یاصاحب زمان ادرکنی (جمعه 07 خرداد 95), آخیش (چهارشنبه 05 خرداد 95), آرامش خیال (چهارشنبه 05 خرداد 95), ستاره زیبا (چهارشنبه 05 خرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 09:19
  2. پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: شنبه 14 آذر 94, 14:57
  3. خواستگارم پس از یک سال و نیم هنوز امروز و فردا میکند
    توسط ahooo1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 شهریور 93, 10:54
  4. یک ماه پس از جدایی،هنوز مثل روز اول جدایی
    توسط bahar_N در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 06 مرداد 91, 10:17
  5. امروز، همان فردای دیروز توست ، پس آن را دریاب
    توسط Niloo55 در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 آذر 88, 20:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.