حالا فرض کن خدایی ناکرده یک عزیزی از خانواده ات تصادف کرده و باید سریع برسونیش بیمارستان. حالا هم از بیان خواسته ات ناراحت میشی؟میدونید خواسته من هم اذیت دیگران نیست من از اینکه نمیتونم خواستمو مطرح کنم اذیت میشم،
من نمیدونم چرا خوشت میاد رو خودت یه برچسب بزنی که خجالتی هستی؟؟؟؟؟ یعنی چی اذیت میشی؟؟؟ عزیز شما اصلا انگیزه ات از ارتباطات اجتماعی یه چیز دیگه است!!! ملت که این
طور رفتار میکنن سیستم فکریشون یه چیز دیگه است.
شما خجالتی نیستی با اصول خودت بزرگ شدی. حالا تصمیم گرفتی اصولتو عوض کنی. همین!!!هیچ مشکلی تو رفتارت نداری.
دیدید گفتم خجالتی نیستید. حالا هی به خودتون برچسب بزنید. همین جمله که فرمودید بررسیش کنید حستون رو. من لحنتونو در این جمله سرشار از طلبکاری دیدم!!!همین اقا وقتی برادرم یه چیزی ازش درخواست کرد الکی گفت گوشیم زنگ خورد گذاشت دم گوشش رفت بیرون،
چرا طلبکارید؟ چون قبلا به این آقا وسیله دادید. در واقع شما وسیله رو دادید که وسیله بگیرید!!! نه اینکه روتون نشده وسیله رو دادید!!!! دیدید چیه ته فکرتون. این ته سیستم فکری
شماست.
این رفتار شما اشتباهه. یادتون باشه به جای اینکه سیستم فکریتون این باشه که من به دیگران خوبی میکنم که بهم خوبی کنن به این فکر کنید که هیچ دلیلی نداره به دیگران خوبی کنید!!!.
واقعا هم همین طوره. اون وقت آدم لذت میبره به دیگران کمک کنه.
شما یاد گرفتی که یه چیزی بدی تا یه چیزی بگیری. کل مشکلت این فکره که به صورت یه اصول برات در اومده. حالا هر جور که دوست داری عوضش کن!!!! مثلا من جای شما بودم به یه نفر
100 تومن قرض میدادم بعد تلاشمو میکردم ازش پس بگیرم!!!!
!!!!! ای خدای من. واااای متاسفم براتون . ولی اصلا اشکال نداره . همین مشکلات سکوییه برای پرتاب شما به بلندی های انسانیت. دیدید که آخر سرزنش بی خود چی میشه؟ خیلی ها تاموهام سفید شده بود،
آخر عمرشون هم متوجه نمیشن. قدر این تجربه رو بعدها خواهید دید. ناراحت نباشید. شما انسانی میشید که دیگران رو سرزنش نخواهید کرد چون عوارضشو با پوست و گوشت دیدید.
پدری مهربان خواهید شد که بچه هاتون به داشتنتون افتخار میکنن.
با خودتون حرف میزنید؟ این یه سیستم دفاعیه و 100 درصد علت جلوگیری از افزایش اعتماد به نفستون. البته جای سرزنش کردن نداره. دغدغه های فکریتون که حل شد اینم حل میشه.
!!!! اتفاقا باید به ازدواج فکر کنید.ابدا،
کی گفته شما باید کسی رو خوشبخت کنید آخه!!!!! اصلا ازدواج این نیست. شما یه کار خوب داشته باش دیگه کاری به کار خوشبختی یه فرد دیگه نداشته باش. خدا که نیستی و قادر
مطلق. طبق دین و شرع و قانون وظایف مشخصی داری. همونو انجام بده بسه. در ضمن خودشناسی یک جورایی از عبادات واجب تره. در کنار کسب درآمد تا جایی که میتونید خودتون رو
بشناسید.
از این به بعد به فکر معیارای همسرتون باشید.
بچه که نیستی کسی جرات کنه سرزنشت کنه!!!!!! چه برسه به اینکه زن بگیرید و ایشون قرار باشه شما رو سرزنش کنن!!!!! کجایی برادر؟؟؟؟ این فکرت عجیبه ها.
هیچ کس نه زن و نه بچه و نه پدر و نه مادر و نه هیچ انسانی حق نداره و تاکید میکنم حق نداره که شما رو با خاک یکسان کنه. اگه کسی این کار رو میکنه مشکل از اونه نه شما.
زندگی همیشه یه چیز عادی بوده حالا مثلا زندگی باید چه طوری میشد شما دوست داشتی؟ مثلا روزی یه باز زلزله بیاد شما هیجان زده میشی؟
زندگی عادی زیباترین و بهترین زندگیه!!!! خیلی ها دوس دارن زندگی عادی دوست داشته باشن اونوقت شما شاکی هستی؟؟؟ شما چیزی که الان داری آرزوی هزاران نفره. هزاران بیمار،
هزاران جنگ زده. دستاتو بلند کن و به خاطر زندگی عادی خدا رو شکر کن. زندگی با آرامش و با سلامت جسمی و روحی.
موفق باشی.










علاقه مندی ها (Bookmarks)