اول باورت رو عوض کن ، انقد نگو ، لاغرم. بدنم شل و ال و بل.
با این حرفها فقط یه خودت تلقین میکنی.
تازه همه اینا هم با ورزش درست میشه ، با انتخاب یه ورزش خوب متناسب با روحیه خودت و انتخاب یه مربی خوب ، همه چی درست میشه.
مثلا چه ورزشی دوس داری ، ریتم آروم یا تند ، بر طبق همین یه ورزش انتخاب کن.
باز خداروشکر در سن خوبی به فکر افتادی ، هنوز بدنت میتونه عضله سازی کنه و فرم بگیره.
راستی بدنت نیازی به چربی نداره که گفتی کمبود چربی ، باید عضله سازی کنی ، البته نه به اون معنی بدنسازی آقایون.
تازه باشگاه بری تو روحیت هم خیلی تاثیر میزاره ، هم چهار نفر آدم با هیکل بدتر از خودت میبینی و امیدوار میشی ، هم چهارتا هیکل بهتر از خودت میبینی و انگیزه میگیری که مثل اونا بشی.
هم موزیک و ورزش خیلی میتونه روحیتو عوض کنه.
من ورزش ایروبیک رو پیشنهاد میدم ، هم واسه جسمت خوبه ، هم روح ،هم فکرتو درگیر میکنه با خودش که تمرکزت بالا میره.
حالت دنس هم داره و خیلی شاده.








علاقه مندی ها (Bookmarks)