به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 مرداد 95 [ 00:38]
    تاریخ عضویت
    1395-2-29
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    317
    سطح
    6
    Points: 317, Level: 6
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خانم دکتر نمایش پست ها
    !!!!!!!!

    شما خودت در مورد خودت چی فکر میکنی؟ مثلا امکان افزایش وزن داری یا هر کاری میکنی وزنت بیشتر نمیشه؟ چیکارا کردی برای وزنت؟ چه آزمایشی دادی یا چه مشکل جسمی ای

    داری؟ رژیم گرفتی یه نه؟ وسواس داری یا نه؟ مشکل تیروئیدی داری یا نه؟ ورزش میکنی یا نه؟ اشتباه که ورزش نمیکنی؟ وضعیت استرست چه طوره؟ استرست به تغذیه ات ربط داره یا نه؟

    من یه دکتر میشناسم تو انگلستان. متخصص درمان مشکلات وزنی مربوط به وضعیت روحیه . استاد دانشگاهه. یه حرفایی میزنه خوبه. البته روانشناسه و خانم. باور میکنی الان اسمشم یادم نمیاد من خودم باهاش حرف زدم البته من برای یه چیز دیگه باهاش حرف زدم ولی شنیدم کارش عالیه.

    کلا وقتی آدم مشکل تغذیه داره یه سرش وسواسه و سر دیگه اش عصبی بودن. مگه اینکه مشکل جسمی باشه. راستی منم مثل شما لاغر بودم اما الان مشکلم حل شده. 15 کیلو کم

    داشتم.

    من تو زمینه ی مشکل شما نظری ندارم فقط خواستم بگم اول چکاپ کامل بده که مشکلت جسمی نباشه بعد ربطش بده به مشکلات روحی و اصلا نا امید نشو. لاغری راحت حل میشه.


    یکی دوسالی هست که با لااقل دوزاده کیلو کمبود وزن دارم و وزنم همینقدر مونده. اشتهام و خوردنم کم نیست و متوسطه. حتی گاهی پرخوری عصبی دارم
    ازمایش های اولیه که بعضی دکترا برام نوشتن.کم.بد خاصی نداشتم و تیروئید هم ندارم
    الان هم مشکلم خیلی لاغری نیست بیشتری افتادگی و کمبود چربی توی بعضی قسمتای بدنم هست

    حرص خوردنم و جوش و خروش درونیم زیاد هست اگرچه تنبل هستم
    و تاحدی ادم غمگینی هستم

    وسواس نمیدو.نم منظورتون دقیقا چی هست ولی تا حدی عصبی هستم

    البته شاید ویتامین کم دریافت کنم و کمی بد غذا باشم اما خب قبلا هم تغذیم بدتر از این بوده و وزنم چندکیلیویی بیشتر بوده

    خب پونزده کیلو کمبد وزن رو چیکار کردی شما؟ نمیخوام کپی کنم ولی لااقل بگو چکارا کردی؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید راه شیری تشکرکرده است .

    خانم دکتر (سه شنبه 04 خرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. خانواده شوهرم در کمال بی اعتنایی زیر همه قولاشون زدن و...
    توسط a-110 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 18 شهریور 91, 04:52
  3. اختلافات زیاد از نظر اعتقادی
    توسط ahmadi00 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 مهر 90, 21:58
  4. ظاهر زیبا عامل اعتماد
    توسط عارف در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 دی 87, 00:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.