خدایا ، ای مهربان ترین مهربانان
برای همه و برای خودم و بخصوص نفر بعد ، در این خجسته روز میلاد منجی بشریت از تو عاجزانه و با امید می خواهم که :
" لیاقت همه جانبه بنده خودت بودن را عطاکنی و پیش از خروج از این دنیا حلاوت این شدن را بچشانیمان "
آمین به برکت آمین ملائک فهت آسمان ... یا رب العالمین
.................................................. ....
پاورقی :
خدایا به این پاورقی تو به عنوان متن توجه ویژه فرما :
عهد می بندیم که :
بر رنج های مشکلات که امتحان ماست با تکیه بر توکل به خودت ، صبوری را که رضای تو در آنست همراه سازیم و انرژی حاصل از لذت خوشی هایی که نصیب می کنی را در خدمت به دین و دیگران که خشنودی تو در پی آنست قرار دهیم .... باشد که همینها را هزینه نصیب بردن توفیق بندگی ، از ما بپذیری ......








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)