بقول دوستمون کنار اومدن اقایون با طلاق یکم سخت تره مخصوصا اگر خواهان طلاق خانم باشه
چون اینجوری مرد احساس میکنه توان و قدرت مدیریت زندگی و جلب رضایت همسرشو نداره و به شدت اعتماد بنفسش اسیب میبینه و از اقتدارش کاسته میشه...
در ضمن بخاطر حس مسوولیت و تعهدی که در اثر برقراری رابطه جنسی با همسرش پیدا میکنه با طلاق همیشه احساس گناه میکنه و خودشو در قبال همسرش مسوول میدونه شاید علت اینکه مردها کمتر خواهان طلاقن و سازش رو ترجیح میدن همین باشه
بعید میدونم کسی چه رن چه مرد حسرت داشته باشه همسر اولش رو رها کنه به امید اینکه مجددا ازدواج کنه مگر اینکه مشکلی در شخصیتش داشته باشه...
به هرحال از اظهار نظر همگی ممنونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)