با سلام
دو سال زمان برای شناخت آن هم بدون حداقل اقدام رسمی(خواستگاری) زمانی است بسیار طولانی.
البته این نمونه آشنایی ها آسیب های شناختی زیادی دارد گرچه می گویید خانواده ها در جریانن. اما شکل رابطتون بیشتر شبیه دوستی بوده.
در چنین مرحله ای آن هم با چنین اعترافی از ایشون ، ادامه ارتباط ریسک بالایی دارد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)