سلام دوستان
من هم هر شب ايت الکرسي و سوره انفطار مي خونم.
اميدوارم خدا از مسيري که ما فکرشو هم نمي کنيم مشکلاتمون رو حل کنه.
مخصوصا براي دوست صبورم زندگي موفق عزيزو همينطور بقيه دوستان
التماس دعا
تشکرشده 189 در 39 پست
سلام دوستان
من هم هر شب ايت الکرسي و سوره انفطار مي خونم.
اميدوارم خدا از مسيري که ما فکرشو هم نمي کنيم مشکلاتمون رو حل کنه.
مخصوصا براي دوست صبورم زندگي موفق عزيزو همينطور بقيه دوستان
التماس دعا
hasti mah (یکشنبه 02 خرداد 95), Shadi2 (یکشنبه 30 خرداد 95),نشـاط(یکشنبه 02 خرداد 95), zendegiye movafagh (پنجشنبه 30 اردیبهشت 95), باغبان (یکشنبه 02 خرداد 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)