اما به نظر من
بايد عشق را مهار كرد
بايد مانند يك كودك مراقبش بود
بايد او را پروراند
بايد مراقب مسيرش بود و هر جا لازم بود مسير را عوض كرد
عشق باد نيست كه بگذاريم بيايد و بوزد
عشق را بايد پروراند
تشکرشده 992 در 530 پست
اما به نظر من
بايد عشق را مهار كرد
بايد مانند يك كودك مراقبش بود
بايد او را پروراند
بايد مراقب مسيرش بود و هر جا لازم بود مسير را عوض كرد
عشق باد نيست كه بگذاريم بيايد و بوزد
عشق را بايد پروراند
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)