در مورد کلیات انتظار متقابل داشتن می خواستم چند خط بگم؛
کلاً بخوای حساب کنی، اگه قرار باشه برای همه کارامون که برای کسی انجام می دیم انتظار متقابل داشته باشیم ، نتیجه اش عدم رضایت خودمون خواهد شد، زیرا همیشه اون اتفاقی نمی افته که ما انتظارش رو داریم و اما همه انتظارات رو هم نمیشه در این بخش جای داد و بعضی از این انتظارات هم جزء انتظارات بجا هست. یعنی بعضی وقتا انتظار داشتن (انتظار بجا) یعنی ارزش طرف مقابل برای من خیلی زیاده که من از ایشون انتظار دارم، و انتظار نداشتن از طرف، یعنی من هیچ حسابی روی ایشون ندارم، پس به نظر بنده ضمن اینکه انتظار داشتن چیز بدی نیست اتفاقاً نشاندهنده میزان اهمیت و دوست داشتن ما نسبت به طرف مقابل رو هم می تونه باشه البته فراموش نکنید منظور از انتظار، انتظار بجا هست.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)