سلام. صحبتهاىى که بىنتان رد بدل شده حتمى با خانواده در مىان بگزارىد. شک رىشش ترس ترس هم رىشش عدم شناخت شما خوب اىشون نمىشناسىد ولى درست نىست در موردشون قضاوت کنىد. اگر به اىشون علاقه مندىد بهتر هم اکنون اىشون در نظر بگىرىد و در موردشان تحقىق کنىد. اخلاقىاتشون مد نظر داشته باشىد مثلا اىا اىشون خسىسن. با خانواده رفتارشون چگونه است؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)