خب مگه نمیگید خانومتون هم نجیب و پاکه؟ الان باید بیاد منتشو سر شما بزاره که ببین دخترا چه غلطایی میکنن من نمیکنم ؟
این چیزا منت گذاشتن نداره دیگه، یه خصوصیت خوب شما دارید، همسرتون هم متقابلا اونو داره
اول از همه ما باید به خاطر خودمون خوب باشیم نه دیگران، تو به خاطر خودت و خدای خودت خوب بودی
مثلا من هیچ دوس پسری ندارم، حالا در گذشته شاید داشتم الان ندارم ، به خاطر خودمه که ندارم ، منتشو الان باید سر دیگران بزارم؟ مثلا شوهر کردم به شوهرم بگم بگو که چه زن نجیب و پاکی دارم ، آ باریکلا بازم بگو، روزی 4بار بگو تا بدونم قدر میدونی :|
درضمن شما نمیدونید که اون همکارتون با اون همه روابط غیر اخلاقی به چه بیماری های روحی و جسمی مبتلا شده، نمیاد که به شما بگه
میگم الان به خاطر اینکه خودت پاکی به زنت حسودیت میشه، نه وجدانا به نظر خودت مسخره نیست ؟ خدایا خودت کمک کن این زودتر از این طرز فکرا خلاص شه![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)