دقیقا نیکیا جون درست گفت
حسادت بین خانوما همیشه هست
یه خواستگار داشتم راجع به من گفته بود که خوشگل نیستم، هفته ی بعد میخوایم بریم یه تور خواهرشو ببینیم که چه شکلیه که داداشش راجع به من اینجوری گفته
شما هم نگاه کن خواهرت خودش چه شکلیه که راجع به نامزدت منفی میگه، اصلا قیافشون مقایسه هم کنی میفهمی از رو حسادته، قصدم فقط راهنمایی شماست، دیگه نمیدونم چجوری مثال بزنم که شما به راه راست هدایت بشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)