سلام خانوم مصباح
تبريك مجدد بابت عقدتون.
--
بعد از مدتي كه به تالار برگشتم وقتي ديدم دوباره شروع كردين به بچه ها مشاوره ميدين، كلي خوشحال شدم.
گفتم خانوم مصباح داره به روزها اوجش برميگرده.
تا اينكه دوباره .......
---------------
خانوم مصباح ما شما رو انسان قوي ميبينيم كه مي تونه به راحتي از پس مشكلاتش بر بياد. البته قضيه شكلات از مشكلات يادتونه؟!
--------------
تو اين سريال هاي تلوزيوني ديدن كه همش دوست دارين شخصيت اصلي داستان راهي رو بره كه شما دوست دارين؟ ولي اون شخصيت همش راهي رو ميره كه بدتر از اصل ماجرا دورش ميكنه!
ميدونيد چرا؟
چون شماي بيننده داريد از بالا به داستان نگاه ميكنيد! چون شما بيننده داريد از دوطرف قاضي به ميدان نگاه ميكنيد! ولي اون بازيگر داره از پايين ترين سطح اجرا ميكنه. از بد حادثه كارگردان هم قصد داره به ما نشان بده بهترين راه حل همون راه مستقيم هست كه بازيگر بدليل مثلا نداشتم شجاعت يا امثال هم پي نميگيره!
باري،
راه مستقيم شما چيه؟
مثلا صحبت مستقيم و دونفره (شما و همسرتون) با پدر بزرگوار. يا ان راه ديگه.
متاسفانه ادامه اش رو نميتونم اينجا بگم!!!!!!!!!!!!!!!!!
--------------
انشالله عصري بر ميگردم بشتر مينويسم/
محکم با امید و با انگیزه









علاقه مندی ها (Bookmarks)