سلام
تحقیر خیلی بد کم کم فرذ دچار اختلالات روانی میکنه . فکر میکنه که همه دوست دارن تحقیرش کنن همه رو دشمنش میبینه. واقعا خیلی سخت اینجور زندگی کردن
درصورتی که اون آدما شاید اصلا میخواین یه حرف زده باشن در مورد ازدواجتون همین و هیچ قصدی نداشتن
یا خودشون احساس حقارت میکنن برای اینکه خودشون بزرگ ببینن باید موقعیت خودشون بکوبونن تو سر بقیه تا روحشون ارضا بشه حالا خدا کنه زندگی فرزندانشون به طلاق نکشه
زیاد حساس نباشید مردم فقط دوست دارن حرف بزنن بقول یه نفر مردم حرف نزنن پس چیکار بکنند
در مورد ازدواجتون هم همه چیو به خدا بسپارید
بعضی وقتها آدم حس میکنه دیگه هیچ پشتوانه ای نداره دستش هیجا بند نیست اونجاست که فقط با تمام وجودش خدا رو میخواد
چقدر خواشحال میشه که یک خدایی وجود داره که هرکس که هست وقتی میکه خدا اونو باتمام وجود در آغوش رحمتش میگیره
بعضی وقتها که غرق دنیا میشیم یه موقع هایی یه گوشه قلبمون یه دفعه میگیم خدا هنوزم توی قلب من هستی و وقتی دوست داشتنشو میبینیم خیالمون راحت میشه
خدا دوست داره شما خودتون اذیت نکنید غصه نخورید از دیگران متنفر نباشید دیگران هرچی که هستن دوست داشته باشید و چی از این بالاتر
از تک تک لحظات زندگیتون لذت ببرید و الکی با این افکار خرابش نکنید
خوش باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)