اولا آدم پیش خدا باید عزیز باشه.تو رفتار درست و نجیب و پاک داشته باش و اهمیت به این حرفا نده. اگرم میخوای بدونی چرا این حرفارو میزنن علتش معمولا درایت و فهم کمه. مثلا مادر بزرگ شما از روی دید سطحی حرف زده و اما مادر فامیلتون که اون حرفو زده شک نکن یه جا یه ضعف یا ترسی داره که میخواد با اینکار اونارو پوشش بده و به خودش اعتماد به نفس بده.سمت دوستی و رابطه های نا مطمئن به هیچ وجه نرو که اونوقت همه بهونه پیدا میکنن برات حرف بزنن. الان پیش خدای خودت دلگرم باش و ازین به بعد سعی کن پاک و با اعتماد بنفس بری جلویه مقدارم دیگران رو ببخش و از حرفایی که توش درایت و درک نیست ناراحت نشو و اهمیت نده. اعتماد بنفس و پاکی رو یادت نره.نماز و عبادت بهت هم اعتماد بنفس میده هم آرامش








علاقه مندی ها (Bookmarks)