سلام دوست عزيز
اتفاقا منم يه خاله دارم وقتي دختر خالم نامزد كرد يه روز برگشت گفت اره فلانی با شوهرش رفتن بیرون و صاف تو چشمای من نگاه میکرد
یا وقتی همون دختر خالم که دو سال از من کوچیکتره بچه دار شد وقتی بچشو دستم می گرفتم یه جوری بهم نگاه میکرد که ...
چی بگم منم ناراحت میشدم ازین رفتارش
واقعا درکت میکنم
ولی من الان وقتی یاد کارتون میاوفتم خندم میگیره که اصلا چرا فکر میکنم من بهشون حسادت میکنم
وقتی دختر خالم که با هم بزرگ شده بودیم و از منم کوچیکتره الان میبینم ازدواج کرده چرا باید ناراحت بشم ؟؟؟
خب شرایطشو داشته ازدواج کرده خب من شرایطشو نداشتم چه ربطی داره چون اون ازدواج کرد منم باید ازدواج کنم !!!!
اصلا منطقی نیست حرفهای مادر بزرگ و خاله و عمه و..
اهمیت نده زندگیتو بکن اون جوری که دوست داری








علاقه مندی ها (Bookmarks)