به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 87

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 تیر 97 [ 17:42]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    5,053
    سطح
    45
    Points: 5,053, Level: 45
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 49 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با تشکر از پاسخ عالی و حرفه ای جناب مدیر
    قبول دارم که بسیار وابسته م همیشه از طلاق ترس داشتم دلیلش هم خاطره بدیست که از کودکی برام مونده
    همیشه دغدغه اینو داشتم کاری نکنم که شوهرم بهم بگه برو نمیخوامت خواستم بهر قیمتی زندگیمو نگهدارم بازم میگم از طلاق نفرت داشتم
    من فوق لیسانس ریاضی گرایش جبر هستم که با رتبه 5 ارشد قبول شدم در یکی از بهترین دانشگاههای تهران قبول شدم
    توی شهرم هر سال جزء 4 معلم نمونه اول هستم باوجودیکه سابقه م کمه اقرار میکنم توی زندگیم فقط سرم توی اعداد و ارقام و مسائل ریاضی بوده
    و حالا میبینم که بجای اونهمه درس خوندن کاش کمی مهارت زندگی یاد میگرفتم همه من رو دختر بااراده ای میدونن و فک میکنن هیچ مشکلی ندارم
    اگه بخوام روراست باشم تنها چیزی که سرلوحه زندگیم قرار دادم گذشت و صبره
    ولی میبینم که این گذشت و صبر ازم یه موجود ضعیف ساخته شایدم واقعا منفعل بودنو با گذشت اشتباهی گرفتم ............................................
    نمیخوام مرثیه سرایی کنم ولی واقعا تا حالا خودمو اینقد مقصر ندیده بودم باید خودمو پیدا کنم و نخوام بهر قیمتی زندگی کنم توصیه هاتونو بکار میگیرم و شروع میکنم به بازسازی خودم
    توکل بر خدا
    ویرایش توسط روژینا : چهارشنبه 15 اردیبهشت 95 در ساعت 22:47

  2. 3 کاربر از پست مفید روژینا تشکرکرده اند .

    fahimeh.a (چهارشنبه 23 تیر 95), خانم دکتر (پنجشنبه 16 اردیبهشت 95), ستاره زیبا (پنجشنبه 16 اردیبهشت 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس تنهایی و خستگی (حالم بد است؛ ...)
    توسط 1dard در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 16 مرداد 94, 23:20
  2. درآستانه جدایی با نامزدم هستم
    توسط زی زی گولو در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 اردیبهشت 94, 22:23
  3. اقدام برای اشنایی بیشتر یا عمل به نتیجه استخاره ؟؟؟
    توسط محمد1391 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 30 فروردین 92, 20:33
  4. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 دی 91, 21:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.