به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 42
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 مرداد 96 [ 12:17]
    تاریخ عضویت
    1395-1-15
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    2,270
    سطح
    28
    Points: 2,270, Level: 28
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 46.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    81

    تشکرشده 99 در 49 پست

    Rep Power
    27
    Array
    ببین دویت عزیز. شما اصلا معیاراتون رو برای ازدواج سبک سنگین نکردین.
    با خودت رو راست باش. و تو این رو راستی دل اون دختری که لان باهاش ازدواج کردی و مسئول هستی ر قبالش رو هم در نظر بگیر.
    لباس و پوشش و اهل تنوع بودن و خوش صحبتی و این مسائل تا یه حدیش ذاتیه و ه بخشیش هم مهارتی که ایشون میتونن یاد بگیرن. البته با کمک شما.
    ولی اینکه دارین مقایسه میکنید خیلی کار اشتباهی هست. خانوم شما این همه خصاصیات خوب داره. نرین سراغ مرغ همسایه غازه. شما همسرش هستین. دو تا همسر باید عیب همو بپوشونن. باقی اگه گفتن کم حرف و معاشرتی نیست. شما اونجا باید ازشون دفاع میکردین که نه اینجوری نیست. با احتیاط وارد روابط میشه و دیرتر به افراد اعتماد میکنه.. که همچین چیزی رو تو بقیه هم ایجاد نکنید.
    شما مگه تو زندگی افرادی که دارین مقایسه میکنید هستین؟
    اون افرادی که مقایسه میکنید اندازه خانوم شما صبر دارن؟
    مطمعنید که اگه برخوردب که با خانومتون داشتین رو با اونا می داشتین خیلی بد جواب نمیدادن؟
    از صداقتشون اطمینان دارید؟
    اگه خیلی اهل بگو بخند بود و به خودش می رسید و کانون توجه اقایون میشد حساس نمیشدی که چرا؟
    از خودتون مطمعن هستین که میتونید انتظارات خانومی که تو ذهنتون ساختین رو بر بر اورده کنید؟
    هر سری یه لباس یه مدل مو یه ارایش.. اینا هزینه داره.
    هر سری مهمونی بریم مهمون بیاد بریم رستوران.. اینا هزینه داره.
    خانوم خوش پوش و اهل تنوع به شدن رو ظاهر همسرش حساسه. چون ممکننه اگه همسرش از خودش پایینتر باشه دلش نخواد باهاش قدم بزنه و اونوقت یا شما خیلی باید به خودت برسی یا عذر میخوام با رفتاراش ممکنه احساس ضعف کنی و اعتماد ب نفست از بین بره. و اینا باز هم هزینه داره. هم مالی هم زمان.
    و از طرف دبگه خیلی از خانومایی که اینجوری هستن, شاغل نیستنو چون شاغل باشن خب خسته میشن. وقت ندارن به خودشنو برسن برن مهمونی... و این یعنی هزینه ها ب دوش شماست.

    به نظرم شما حمتا باید درباره معیارایی که برای ازدواجتون در نظر گرفته بودین فکر کنید. به اون افرادی که رفتین خواستگاریشون هم اصلا فکر نکنید. چون اونا شمارو قبول نکردن.. باز اگه خودتون رد کرده بودین یه چیزی.
    اصلا شاید اونا هم یه ادم خوش پوش تو ذهنشون بوده مثل خودشون/ پس بهشون فکر نکنید.
    درباره معیارایی که تو ذهنتون ساختین تجدید نظر کنید. با اون معیار ها نمیشه زندگی کرد. نه که خانومی وجود نداشته باشه که هم شاغل باشه هم خوشکل باشه هم خوش صحبت و اهل تنوع و در عین حال اهل زندگی. چرا وجود داره ولی چر باید همسر شما شه؟؟
    با کمال احترام صرفا و فقط از نظر خودم. شما به شدت روی نا امید کردن خودتون و همسرتون و تلخ کردن قشنگترین روزاتون مقصر هستین و اگه جدا شین نظر شخصی من اینه که شما ایشونو از دست میدین. نه ایشون شمارو
    پس از همین امروز راهتونو عوض کنید. با محبت برین جلو دوسش داشته باشین
    ویرایش توسط tanha67 : شنبه 11 اردیبهشت 95 در ساعت 11:10

  2. 2 کاربر از پست مفید tanha67 تشکرکرده اند .

    amirf (شنبه 11 اردیبهشت 95), مهرآیین (شنبه 11 اردیبهشت 95)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 فروردین 96 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1395-1-06
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,258
    سطح
    19
    Points: 1,258, Level: 19
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم تنها تمام حرفاتون صحیح و و فکر کنم کامل ،تمام دغدغه ها و مشکلاتمو پوشش میدن و نیازی دیگه به راهکار دیگه ای نیست اگه با همین متن نتونم درس کنم شرایطو خودمو و به یک ثبات برسم ، فکر میکنم دیگه خودمو باید سرزنش کنم / یکی دوستان لینک موضوع مشابه را گذاشته بود جالب بود مواردش. واقعا یک زندگی با راهنمایی افراد نیکی مثل شما چقدر شیرین تر میشه / البته اگه این جمله در مورد من صدق نکنه که یک پایان تلخ بهتر است از تلخی بی پایان هس / روزگاره دیگه خانم تنها هرگسی یک خوبیا و بدیایی داره و اگه یک نفر همه خوبیها رو داشته باشه با من از دواج نمیکرد !حرفتون بازم صحیح هست 100 البته فقط یک چیز هست اونم اینکه خوبیها و زیباییها هرکس با فرد دیگه فرق میکنه (همه خوبن و دارن واسه زندگیشون تلاش میکنن هرکسی به یک نحو با یک چالش ها و فرصتها ) / / امیدوارم بهترین انتخاب واسه همسرم انجام بدم و قلبمون یکی بشه، بدی ما اینکه از اینده نمیدونیم ...توفیق اصلی از خداست سپاس

  4. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 فروردین 96 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1395-1-06
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,258
    سطح
    19
    Points: 1,258, Level: 19
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نمیدونم کار درستی میکنم یا نه که دارم ادامه میدم،امیدوارم بهترین راهو برم میترسم/ همه چیزارو دارم قبول میکنم .. خانمم از لحاظ فرهنگی هم اصلا به روز نیس /نمیدونم چرا دلم واسه زنم تنگ نمیشه
    ویرایش توسط amirf : یکشنبه 12 اردیبهشت 95 در ساعت 13:38

  5. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 دی 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1394-12-24
    نوشته ها
    138
    امتیاز
    2,794
    سطح
    32
    Points: 2,794, Level: 32
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    20

    تشکرشده 181 در 88 پست

    Rep Power
    33
    Array
    به نظر من مشکل اصلی طرز فکر شماست.من چهارساله ازدواج کردم ونه تنها تا حالا سرزده خونه فامیل شوهرم نرفتم خیلیهاشون هم تا حالا خونه ام نیومدن اصلا!!!حالا من و شوهرم اهل معاشرت نیستیم اونطور ولی من دختری رو ندیدم قبل از عروسی و توی دوران عقد سرزده بره خونه مادر شوهرش چه برسه بقیه فامیل.دوران عقد درسته اون خانم زن شماست ولی فشار خانواده هم روش هست که تا نرفتی سر زندگیت زیاد قاطی نشو.زیاد رفت و آمد کردن توی دوران عقد برای خیلی از دخترها سخته.شما اصلا مسائل را از دید خانمت نگاه نمیکنی و فشارهایی که ممکنه روش باشه رو در نظر نمیگیری.بعلاوه،اگه خانمتون بهتون علاقه و محبت داشته باشه به خانوادتون هم علاقه مند میشه ولی اگر شما جذبش نکردی تعجبی نداره به خانوادتون نزدیک نمیشه.

  6. 2 کاربر از پست مفید kaspian تشکرکرده اند .

    amirf (یکشنبه 12 اردیبهشت 95), ستاره زیبا (دوشنبه 13 اردیبهشت 95)

  7. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 فروردین 96 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1395-1-06
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,258
    سطح
    19
    Points: 1,258, Level: 19
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ممنون از نظرتون کاسپین،خوب حتما شما اینطورین وشوهرتونم همین طوری شدن،هرکسی یک فرهنگ داره تو اشناهایما ن که بعد عقد میشن مثل فرزندشون ،داماد ما تو عقد از خونمون کلید داشت راحت بود ،اما میخاین باور کنید یا نکنید تو این 1.5سال 4 یا 5 بار منو دعوت کردن خونشون! / البته ادمهای خوبی هستند و سر زده که میرم خیلی با اغوش باز منو پذیرا هستند ولی باور کنید ته دلم خوب نیس خواهش میکنم دوستان کمکم کنند همه حرفای دوستان صحیح هست / اصلا صحبت کردن خانمم و ارایشش به دلم نیومده . بازم دوستان میگن خوب تو کمکش کن این کارو بکن اون کارو بکن تمام این حرفا درست اخه با چه روحیهای با چه ذوقی باچه امیدی / نمیگم طلاق تنها گزینمه ولی بهش به شدت فکر میکنم فوقش یک سال درگیرم بعدم راحت میشم خانمم هم راحت میشه به چی من دلش خوشه که این قد صبر داره! شما تجربه ای دارین مستند که طرف چکار کرده در این مواقع ؟ کدو م راه بهتره ،باز میگید بعد طلاق همینم گیرت نمییاد خوب به درک اقلا زنم راحت میشه منم خیالم اسودس که انجام دادمش/من گول ساده گیم خوردم ،یکی از موارد که به شدت ازارم میده اینکه ایشون بیخیالن البته هیچ برنامهای هم ندارن .یک مثال مستند از همین چندروز پیش بزنم که بفهمیم کجای کارم میگم افسردگی گرفتم خوب ناراحت شد گفت خوب چه قرصی میخوری چرا ؟میگم از دست تویه خوب تمام شد دیگه لایشو بالا نیاورد روزهای بعد که بگه خوب چطوری؟ یا چکار کنیم حالا خانمم مثلا شغلش تو همین وادیاس!*خوب یک چیز دیگه میگم واسه یک برنامه کاری فلان قد پول میخام میگه نمیشه برو از با بات بگیر . البته تااینجا خوب ناراحت نشدم ولی دیگه باز پروندشو مختوم اعلام کرد و اصلا نگفت خوب چطوری درست کردیش یا چکار کردی

  8. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 فروردین 96 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1395-1-06
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,258
    سطح
    19
    Points: 1,258, Level: 19
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اینجا کسی نیس کمکم کنه ،بگه اخرش چکارکنم

  9. کاربر روبرو از پست مفید amirf تشکرکرده است .

    Ali_ (چهارشنبه 15 اردیبهشت 95)

  10. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 بهمن 96 [ 16:18]
    تاریخ عضویت
    1395-1-30
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    2,077
    سطح
    27
    Points: 2,077, Level: 27
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    70

    تشکرشده 62 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چقد شرایط شما مثل منه دقیقا اما با این تفاوت که من خانم و شما اقا کاملا درکتون میکنم خیییلی سخته منم هیچ حسی به شوهرم ندارم خیلی سخته فقط خدا کمکم کنه همچنیین به شما ایشالله همه حاجت روا بشن
    امیین....

  11. 2 کاربر از پست مفید hasti mah تشکرکرده اند .

    amirf (پنجشنبه 16 اردیبهشت 95), هلیاجون (جمعه 17 اردیبهشت 95)

  12. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 فروردین 96 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1395-1-06
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,258
    سطح
    19
    Points: 1,258, Level: 19
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    امیدوارم مشکل شما هم به بهترین نحو درس بشه ،واسم دعا کنید دارم اذیت میشم

    - - - Updated - - -

    امیدوارم مشکل شما هم به بهترین نحو درس بشه ،واسم دعا کنید دارم اذیت میشم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط hasti mah نمایش پست ها
    چقد شرایط شما مثل منه دقیقا اما با این تفاوت که من خانم و شما اقا کاملا درکتون میکنم خیییلی سخته منم هیچ حسی به شوهرم ندارم خیلی سخته فقط خدا کمکم کنه همچنیین به شما ایشالله همه حاجت روا بشن
    امیین....
    امیدوارم مشکل شما هم به بهترین نحو درس بشه ،واسم دعا کنید دارم اذیت میشم

  13. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 آذر 95 [ 11:32]
    تاریخ عضویت
    1395-2-09
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    2,947
    سطح
    33
    Points: 2,947, Level: 33
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 44.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 278 در 136 پست

    Rep Power
    44
    Array
    از حرف های شما برمیاد که دنبال طلاق هستید و انرژی لازم رو برای بهتر کردن شرایط نمی ذارید. اگر این طوره پیشنهاد می کنم وقت خودتون رو تلف نکنید و برید دنبال طلاق.

    ولی اگر می خواین که زندگی تون ادامه پیدا کنه، باید با خودتون قرار بذارید که 100 درصد انرژی رو صرف این کار می کنید. پیشنهاد های من برای این کار:

    1. با خانمتون حرف بزنید. با صداقت، دوستانه و با امید بهبود شرایط. حرف هاتون رو در لفافه نزنید. انتظار نداشته باشید که خانمتون علم غیب داشته باشه و ذهن خوانی کنه. مثلا اگر افسرده هستید خیلی مستقیم به ایشون بگید که افسزده اید و ازش انتظار دارید که فلان کار رو براتون انجام بده یا بگید علتش دقیقا این یا اون مسئله است. اگر ازش رنجیدید، بدون عصبانیت ولی رک دلیل ناراحتی تون رو بگید. تشویقش کنید که با شما هم همین رفتار رو داشته باشه و باهاتون حرف بزنه.

    2. با همسرتون یک تفریح و سرگرمی انتخاب کنید و به همراه هم به اون تفریح به طور منظم و با برنامه ریزی قبلی بپردازید. مثلا ورزش، آشپزی، پیاده روی دونفره و... ترجیحا این تفریح یک تفریح غیرفعال مثل تماشای فیلم نباشه.

    3. رومانتیک باشید. قرارهای عاشقانه بگذارید. براش نوشته های محبت آمیز بنویسید. با هم به موسیقی های رومانتیک گوش کنید.

  14. کاربر روبرو از پست مفید Amina تشکرکرده است .

    amirf (شنبه 18 اردیبهشت 95)

  15. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 فروردین 96 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1395-1-06
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,258
    سطح
    19
    Points: 1,258, Level: 19
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Amina نمایش پست ها
    از حرف های شما برمیاد که دنبال طلاق هستید و انرژی لازم رو برای بهتر کردن شرایط نمی ذارید. اگر این طوره پیشنهاد می کنم وقت خودتون رو تلف نکنید و برید دنبال طلاق.

    ولی اگر می خواین که زندگی تون ادامه پیدا کنه، باید با خودتون قرار بذارید که 100 درصد انرژی رو صرف این کار می کنید. پیشنهاد های من برای این کار:

    1. با خانمتون حرف بزنید. با صداقت، دوستانه و با امید بهبود شرایط. حرف هاتون رو در لفافه نزنید. انتظار نداشته باشید که خانمتون علم غیب داشته باشه و ذهن خوانی کنه. مثلا اگر افسرده هستید خیلی مستقیم به ایشون بگید که افسزده اید و ازش انتظار دارید که فلان کار رو براتون انجام بده یا بگید علتش دقیقا این یا اون مسئله است. اگر ازش رنجیدید، بدون عصبانیت ولی رک دلیل ناراحتی تون رو بگید. تشویقش کنید که با شما هم همین رفتار رو داشته باشه و باهاتون حرف بزنه.

    2. با همسرتون یک تفریح و سرگرمی انتخاب کنید و به همراه هم به اون تفریح به طور منظم و با برنامه ریزی قبلی بپردازید. مثلا ورزش، آشپزی، پیاده روی دونفره و... ترجیحا این تفریح یک تفریح غیرفعال مثل تماشای فیلم نباشه.

    3. رومانتیک باشید. قرارهای عاشقانه بگذارید. براش نوشته های محبت آمیز بنویسید. با هم به موسیقی های رومانتیک گوش کنید.
    سلام ممنونم جواب دادین و راهنمایی کردین،باید بگم طلاق اصلا واسم راحت نیس و هرچه میگذره هم سختتر میشه ،تو فکر طلاق هستم خیال میکنم اوضاع باید خراب بشه و با بهانه بز رگ تصمیم بگیرم!البته از ابرو از قضایای مالیش هم میترسم از اینده هم میترسم!!!!واسه بهبود شرایط امیدوارم بتونم کاری کنم ولی شخصیت یک نفرو نمیشه عوض کرد امیدوارم یا شاید تو اینده بهتر بشه و از ازدواجم راضی باشم


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه ارتباط پس از نه شنیدن از دختر
    توسط medaso در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 دی 94, 11:04
  2. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36
  3. زندگی پس از طلاق من
    توسط gole kaghazi در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 05:06
  4. ادامه تماس های یکی از طرفین پس از پایان رابطه
    توسط فارسیت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 02:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.