ببین بیخیال دنیا باش
بیخیال آدما باش
واس خودت زندگی کن
90% این آدما اصلا آدم نیستن
اینها حرفهای خودتونه برای یکی از دوستان
نمی دونم چرا ما آدما برای دیگران حرفهای خوب میزنیم و راهنماییشون میکنیم ولی برا خودمون ...
persiangirl عزیز اگه فقط به همین حرفهای خودت عمل کنی و برای خودت و با معیارها و باورهای درست خودت زندگی کنی هیچوقت حرف دیگران تا این حد آزارت نمیدن .
امیدوارم موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)