دوست گرامی به یادت باشه
1به خاطر پدر و مادرت
2به خاطر محل زادگاهت
3به خاطر چهره و خودت
هیچگاه رنجور نباش چون هیچکدوم به انتخاب تو نبوده
زیاد به دیگران اهمییت نده احترام بزرگترها رو حفظ کن
ولی اجازه نده کسی به تو توهین کنه شما اعتماد به نفستو تقریبا از دست دادی حتما به همین خاطره و اینو یادت باشه تا تو اجازه ندی کسی جرات توهین کردن یا نظر دادن به تو نداره باید سعی کنی رفتاراتو تغییر بدی یه جورایی اعتماد به نفس به دست بیاری درسته مواردی که اول گفتم به انتخاب شما نبوده اما از اون به بعد همش به انتخاب شماست زندگی بستگی به انتخابات شما بستگی داره و اینکه ما همیشه در حال انتخاب هستیم ساده ترین مثال وقتی شما تشنه میشید انتخاب با شماست که اب بخورین یا شربت همیشه همین منوال پیش میره...
و اینکه سعی کنید حرفهای دیگران روی شما تاثیر نذاره یادتون باشه مردم همیشه حرف بدای گفتن زیاد دارن
و پیشنهاد اخر اینکه اگه با قانون راز اشنایی نداری حتما دنبالش برو و کتاب راز نوشته راندا برن بخون خیلی تاثیر گذاره من با خوندن این کتاب کاملا متحول شدم و الان یه ادم کاملا مثبت اندیش حالا مشکلات به کنار
اینم ساییتشWww.ghanunejazb.irحتما مطالب مطالعه کن موفق باشی....








علاقه مندی ها (Bookmarks)