سلام.
خب سوالت چیه؟ من متوجه نشدم.
چند حالت رو در نظر میگیرم.
1-تو واقعا مشکل داری و دیگران به اون اشاره میکنن و واقعیتیه که بهت میگن و ناراحت میشی. حالا میخوای بدونی چرا میگن و چطور باید ناراحت نشی. که در مرحله ی بعد به خودت آسیب
نرسونی.
2- مشکلی نداری و دیگران حرف بیخود میزنن و حرفی که میزنن واقعیت نداره و تو ناراحت میشی و حالا میخوای بدونی چرا باهات این طوری ان و ناراحتت میکنن و تو میری به خودت آسیب
میزنی. نمیخوای و میخوای خوب زندگی کنی.
3- از نظر تو احترام گذاشتن به دیگران ارزشه و تو همیشه رعایت میکنی بنابراین انتظار داری دیگران هم رعایت کنن.وقتی دیگران رعایت نمیکنن بشدت ناراحت میشی و در عوض به خودت
آسیب میزنی.
4- کلا میخوای بدونی چیکار کنی ناراحت نشی چون وقتی ناراحت میشی حس تنفر در درونت ایجاد میشه و برای انتقام از دیگران کاری میکنی که به زندگیت آسیب بزنه. یعنی به جای تفکر
درست کاراهایی میکنی که برای خودت مشکل ایجاد میکنی. و بدتر ناراحت میشی و این چرخه ادامه داره.
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه. لطفا مشکلاتت رو لیست کن و بگو و کامل بهش اشاره کن. این جوری بهتره.
سن و سواد و وضعیت شغلی و نظرت در مورد ظاهرت و سطح سواد افرادی که این طور باهات صحبت میکنن رو هم بگو.
همیشه وقتی دیگران ناراحتت میکنن انتقام رو از خودت میگیری؟
راستی کلا انتظاراتت رو از دیگران بگو.
موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)