سلام
شما باید خودتو کنترل کنی پست اقایmercedes62خیلی خوب توضیح دادن تا زمانی که نتونی بر احساساتت غلبه کنی وضعیت به همین منوال پیش میره شوهرت میبینه تو خیلی خیلی دوسش داری و عاشقی شاید اینجوری رفتار میکنه با این فکر که من هر کار انجام بدم شادی دنبالمه و ازم کنده نمیشه میدونم غلبه بر احساس خیلی سخته اینکه ادم بخواد به کسی که واقعا دوسش داره کم محلی کنه سخته امابعضی وقتها لازمه ادم عاشق کور و کر میشه نه بدیهارو میشنوه و نه زشتهارو میبینه فقط فقط طرفشو به حد پرستیدن میبره باید افراط و تفریط کنار بزاری غم و غصه هیچ فاییده جز این که خود و خانوادتو اذیت کنی نداره فقط فقط به خدا توکللل کن ان شالله به لطف خدا مشکلت حل بشه حاجت همه روا بشه![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)