به هر حال به قول دوستان عزیز در حال حاضر حقیقت زندگیه من اینه و من باید باهاش کنار بیام و باورش کنم هرچند که خیلی سخته
ولی همه چیز رو میسپرم به خداااای مهربونم و توکل به خدا ، امیدوارم هرچیزی که صلاح خداوند اتفاق بیافته ، چه برای من و چه برای دوستان عضو انجمن همدردی و چه برای همه کسانی که مشکل دارن
الهی آااااامین








علاقه مندی ها (Bookmarks)