نقل قول نوشته اصلی توسط Amina نمایش پست ها
شما زیبایی و هوشتون رو خودتون به دست آوردید؟ یک آدم کم هوش و نازیبا دل نداره که به خاطر این مسائل ردش کنند؟

ببینید من فکر می کنم تحمل اختلاف طبقاتی وقتی آسون تر می شه که توجه کنیم و ببینم که تقریبا در همه ی جنبه های دیگه ی زندگی هم همین وضع حاکمه. مثلا بعضی ها بسیار زیبا و بعضی ها بسیار زشت اند. در این مسئله هم کوچکترین دخالتی نداشتند. بعضی از آدم ها کم هوش و بعضی از آدم ها هم باهوش اند و در این مورد هم خودشون باعث این ویژگی نشدند. بعضی از آدم ها از بیماری و معلولیت رنج می برند در حالی که بعضی ها با وجود اینکه مسائل بهداشتی و پزشکی رو رعایت نمی کنند کاملا سالم و سر حال هستند. واقعیت اینه که دنیا، اساسا عادلانه نیست و قرار هم نیست عادلانه باشه. هیچ کس به ما رابطه و عشق و ازدواج بدهکار نیست و ما باید این مسائل رو بپذیریم و باهاشون کنار بیایم و الا زندگی خیلی سخت می شه.
نگفتم زیبایی و هوش خودم بدست اوردم، گفتم اینا هم چیزای خیلی بالایی هستن.

- - - Updated - - -

میدونید مشکل من چیه؟ همه تو زندگی من دخالت میکنن. همه میخوان منو زمین بزنن و تحقیر کنن. یکی از اقوام دخترش چندسال از من کوچیکتره ازدواج کرده، اون هروقت منو میبینه دقیقا بهم اینجوری میگه " خاک تو سرت هیچکی دیگه تورو نمیگیره" با اینکه من اصلا کاری ندارم تو زندگیشون . مامان بزرگم بهم میگه " زودتر برو دیگه، مردم که نمیگن این شوهر نمیره، میگن حتما نمیگیرنش" و هزارتا از این حرفای دیگه
دختری که این حرفارو میشنوه مطمئنا دیگه برای خودش ارزش قائل نیست و و به هر طریقی ممکنه با یه پسر آشنا بشه و دیگه هم نگران خورد شدنش نیست، چون به اندازه ی کافی خورد شده هست، خورد شده چه عرض کنم، پودر شده دیگه

اینا اینجوری خورد میکنن، پسرای مردم هم اونجوری خورد میکنن، حق دارم از همه متنفر باشم