
نوشته اصلی توسط
Amina
شما زیبایی و هوشتون رو خودتون به دست آوردید؟ یک آدم کم هوش و نازیبا دل نداره که به خاطر این مسائل ردش کنند؟
ببینید من فکر می کنم تحمل اختلاف طبقاتی وقتی آسون تر می شه که توجه کنیم و ببینم که تقریبا در همه ی جنبه های دیگه ی زندگی هم همین وضع حاکمه. مثلا بعضی ها بسیار زیبا و بعضی ها بسیار زشت اند. در این مسئله هم کوچکترین دخالتی نداشتند. بعضی از آدم ها کم هوش و بعضی از آدم ها هم باهوش اند و در این مورد هم خودشون باعث این ویژگی نشدند. بعضی از آدم ها از بیماری و معلولیت رنج می برند در حالی که بعضی ها با وجود اینکه مسائل بهداشتی و پزشکی رو رعایت نمی کنند کاملا سالم و سر حال هستند. واقعیت اینه که دنیا، اساسا عادلانه نیست و قرار هم نیست عادلانه باشه. هیچ کس به ما رابطه و عشق و ازدواج بدهکار نیست و ما باید این مسائل رو بپذیریم و باهاشون کنار بیایم و الا زندگی خیلی سخت می شه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)