جدیدن رفتار خانوما بسیار جالب شده.یه دوستی دارم که گربه ماده هم از کنارش رد بشه حتمن باید یه چیزی بهش بگه و جالبتر اینه که بسیاری از خانومها که من اصلن فکرشم نمیکنم با ایشون همراهی میکنن.
حتی یه خانم هم ندیدم که به تیشون نه بگه.بلافاصله هم شروه به حرفهایی میکنن که من شرمم میاد.
انگار روابط آدما داره عوض میشه و حجب و حیا از بین میره.
اینم از این خانوم باز کننده تاپیک.منکه نفهمیدم چی میگه.با دست پس میزنه با پا پیش میکشه.
واقعا نمیفهمم چی میگید.
اگه رابطتون عادیه پس اینجا چیکار میکنید؟
اگه اشتباهه که خودتون میدونید باید چیکار کنید...








علاقه مندی ها (Bookmarks)