سلام عزیزم همسرمنم مثل شوهر شما بود و بخاطر اینکه یکسال بود تحقیر میشدمو از ترس من سواستفاده میکرد جداشدم اونم به درخواست پدرم! باورکن اگر بخاطر تحقیرنشدن خانوادم بود جدانمیشدم،،خیلی کارخوبی میکنید ک به خانواده ها نمیرسونید. طلاق خیلی سخته تمام تلاشتو برای بهبود زندگیتون انجام بده و مشاوره حتما برو.








علاقه مندی ها (Bookmarks)