نقل قول نوشته اصلی توسط پریا 66 نمایش پست ها
رک صحبت میکنم
چطور انتظار کامل بودن رو از همسرتون دارین در حالیکه ک خودتون کامل و بی نقص نیستین ک اگه بودین بنا برگفته ی خودتون تو موارد خیلی خوبی ک اشاره کردید دست رد ب خواستگاریتون نمیزدن !
مطلب دوم
چطور از همسرتون انتظار توجه و ابراز علاقه دارید در حالیکه خودتون این توجه رو بهش ندارین ک اگه داشتین اون بنده ی خدا مجبور ب دادن پیشنهاد جدایی نمیشد !!!!
شما تا وقتی مدام در حال مقایسه زندگی خودت با بقیه هستی
تا وقتی احساست رو نسبت ب خانومت عمیق نمیکنی
تا وقتی دنبال ی زندگی بهتر تو رویاهاتی
فقط فقط حال امروزتو خراب میکنی
همسرت رو بپذیر با تمام کمبودهاش همون طور ک اون شمارو با تموم کمبودهاتون پذیرفت !!
هم ب خودت فرصت بده هم ب خانومت
عشق و علاقه رو برهمسرت ببخش تا بتونی عشق دریافت کنی
موفق باشی
سلام ممنونم و سپاس ،دقیقا تک تک جملاتتون درسته در مورد شرایط من/فرمودید کامل نیستی کاملا درسته -خاستگاران قبلی هنوز تو ذهنمه و افسوس که چرا جواب رد دادن البته تعدادی هم من جواب رد دادم دلیلی که واسه خودم پیدا کردم در این مورد اینکه خانم الانم حتما خلائی داره که من هنوز به گذشته نگا ه میکنم /دقیقا رابطه رو عمیق نمیکنم باور کنید با خودم میگم این خانم من نیس و در اینده به مشکل میخوریم اخه چرا بامن که همسرشم رقابت میکنه هر چه ازش میخام ،خودشو با کارا و رفتارای من مقایسه میکنه -چرا من خانمم نباید خوب باشه مگه اطرافیانم نیستن که خانمشون خوشکلن با کلاسن ،خوش صحبتن ،تازه شوهرشونم هیچی نیس!. اخه همه چیزو میشه توجیه کرد؟ ذات خانمم کم تنوع هس مثلا بگم ایشون تو این مدت یکبار به مادر یا خواهرم بدون دلیل ز نگ نزدن اصلا طنازی که نمیدونه چیه؟/اشتباه ازمن بود کاملا قبول دارم که بی تجربه بودم / و تازه بعد یکسالو نیم از عقدم هنوز اند رخم یک کوچه و دارم در جا میزنم که اصلا دوس ندارم/بازم با حرفاتون کاملا موافقم و و ممنونم ازتون