اتفاقا بد ترین چیز برای افراد عاطفی و احساس مدار ، همین صحبت کردن زیاد راجع به مساله هست .
یکی از اشکالات شما در روند فراموش کردنتون همین تاپیک زدنتون و بازخوانی های افراد از تجربه های مشابه و مرثیه سرایی ها و همدلی ها و یک جور غرق شدن توی این فاز.
کلا باید دوری کنید از هر چیزی که شما رو یاد تجربتون می ندازه. البته لازم به ذکره بهتره اول آسیب شناسیش کند که مبادا در آینده این اشتباه رو دوباره تکرار کنید سپس بستر زدایی کنید.








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)