به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

Threaded View

  1. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط kamran2007 نمایش پست ها
    سلام نجمه

    هميشه اينطور نيست. بيشتر بستگي به روش طرح موضوع دارد. معمولا مردها وقتي دختري شرايط خيلي خوبي دارد يا اختلاف سني نسبتا زياد (مشابه شما) با دختر دارند، حتي اگر علاقه اي هم باشد، از طرح ان اجتناب ميكنند، مخصوصا اگر رابطه كاري هم وجود داشته باشد. راه حل من براي شما صحبت مستقيم اما با سياست با ايشان هست. يعني در جلسه بعد كه او را ديدي به او بگو:
    ---
    راستش موضوعي هست كه ذهن من رو مشغول كرده، آقاي x(دوست ايشون) دفعه قبل به من به خنده گفتن كه شما از من خوشتون اومده و ...
    راستش برداشت اوليه من اين بود كه ايشون شوخي كردن اما الان ذهنم مشغول شده كه شايد ايشون قصدشون بيان غير مستقيم موضوع از سمت شما بوده؟
    ---
    اين صحبت بايد سد ارتباط رو اگر علاقه اي باشه بشكنه. بنابراين بعدش مكث كن و ببين بازخوردش چطور هست،

    ١- اگر خودش را متمايل نشان داد، كمي سكوت كن و بعد از اتمام صحبت هايش با اعتماد به نفس بالا بگو:
    ---
    راستش من ترجيح ميدادم اين موضوع مستقيم و جدي از طرف خودتون مطرح بشه تا به شوخي و كنايه از سمت دوستتون. قاعدتا من هم معيارها و شرايطي دارم براي زندگيم. اما با پيشنهاد شما براي اشنايي موافقم و خوشحال ميشم شناخت بهتري از شما پيدا كنم.
    ---
    دقت كن هيچ جواب مثبتي از جمله هات برداشت نشه، صرفا موافقت با شناخت، يعني ممكنه جوابم منفي باشه!

    ٢- اگر در بازخوردش عدم تمايل ديدي، خيلي راحت و با اعتماد به نفس بالا بگو:
    ---
    راستش من ترجيح دادم اين موضوع مستقيم مطرح بشه، چون در كل دوست ندارم در مورد رابطه كاري ما چنين برداشت هايي صورت بگيره كه ممكنه منجر به سوء تفاهم يا مشكل در محيط كاري ما بشه.
    ----
    همين دوخط بالا. بدون هيچ صحبت اضافه ديگه در اين مورد و بعد هم فراموشش كن.

    موفق باشي

    كامران
    سلام

    پست قبلي من را دوباره بخوانيد. من منظورم به هيچ عنوان صحبت دوباره با اقاي واسطه نبود، بلكه استفاده از موقعيت حاضر و صحبت مستقيم اما با سياست با شخص مورد نظرتون بود.يعني دفعه بعد كه فرد مورد نظرتون رو ديديد طبق پست قبلي من مستقيما با خودش صحبت كنيد.

    نميدونم چرا اصرار داريد كه لقمه را دور سرتان بچرخانيد. صحبت با واسطه هيچ فايده اي ندارد، تنها احتمال شكست بي دليل غرور و شخصيت شما را بالا مي برد.

    با احترام

    كامران
    عاشق همه سال مست و رسوا بادا

    ديوانه و شوريده و شيدا بادا

    با هوشياري غصه هر چيز خوريم

    چون مست شديم هرچه بادا باد


  2. 2 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    mohanad28 (یکشنبه 05 اردیبهشت 95), هلیاجون (سه شنبه 07 اردیبهشت 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 آبان 93, 00:49
  3. راهنمایی برای ازدواج ( تو مرحله آشنایی هستم)
    توسط e-lampard در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 اردیبهشت 93, 19:16
  4. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 تیر 92, 16:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.