درست میشه حالا.
اتفاقا فکر میکنید واسه پسرها راحته نه شنیدن. هم دخترا هم پسرا یه جورایی ناراحت میشن حالا نمیگم همشون.
شما یا یکبار برای همیشه قید این اقا رو بزنید یا هر چه سریعتر به صورت رسمی نظرش رو جویا بشید.
من هم برعکس شما بودم. یعنی پسر بودم و یک دختری مد نظرم بود به مدت 4 ماه ولی به یکباره چون دیدم نمیتونم حتی غیرمستقیم پیشنهاد بدم قید رو زدم.
موفق باشی