منم با دوستان کاملا موافقم شما اگر مرد راهی و میخوای بسازی و خوب زندگی کنی همین زندگی رو درست کن وگرنه هرجا بری و با هرکی باشی همینی
اگرچه من به شما به شدت حق میدم و درکتون میکنم و میفهمم که اونقدری که دلتون خواسته از همسرتون توجه دریافت نکردین و ایشون خیلی جاها بی تفاوت بوده ولی اینا دلیل طلاقه؟؟؟
عزیزم شما و همسرت فقط از لحاظ اخلاقی کمی باهم تفاوت دارید که به مرور زمان میتونید این تفاوتهارو کم کنید و بهم نزدیک بشید با بیان کردن توقعاتتون و خواسته هاتون
انتظارم نداشته باشید یه شبه ایشون تغییرکنن
اکثر مردا همین طورین و همه ی خانومها هم تا حدی ازین قضایا گله دارن
فکرکردی همه مردای دیگه مدام دنبال زنشونن عزیزم؟؟؟
باورت میشه که من ارزو به دلم مونده وقتی میرم دکتر همسرم پیشم باشه یا میرم خرید یا هرجایه دیگه
من هفته ی قبل به دلیل فشار وحشتناکی که وقت ورزش بهم اومد مجبور شدم برم بیمارستان و چند ساعتی سی سی یو بستری بودم در حدی که متخصص قلب به همسرم گفت خدا رحم کرده میتونست با ضربان قلب 230 دچار ایست قلبی بشه با این وجود وقتی همسرم از مطب اومد پیشم یه چند ساعتی بود بعد بهم گفت کاش بگی یکی از دوستات بیاد پیشت اخه من ساعت چهار باید مطب باشم!!!!!!(ما تو شهری که زندگی میکنیم غریبیم وکسی رو نداریم)
شاید اگر من جای همسرم بودم اگر همسرمم خودش میگفت برو نمیرفتم و خودمو میکشتم که همسرم سی سی یوه و واویلا و فلانو بهمان
اما من ناراحت نشدم و درکش کردم البته دروغه بگم ناراحت نشدم اما درکش کردم سعی کردم شرایطشو بفهمم و نذارم پای اینکه دوسم نداره و برام ارزش قایل نیست چون میدونم چقدر دوسم داره
خونه که خریده بودیم دنبال همه ی خریدها من تنهایی میرفتم باورتون شاید نشه حتی جاهایی میرفتم که زنها معمولا نمیرن و چیزهایی بلند میکردم که خود همسرم نمیتونست نیم متر بلندش کنه!!!! اما هرچند سخت فقط سعی کردم شرایطشو بفهمم و درک کنم زندگی مشترک یعنی گذشت یعنی درک متقابل یعنی عشق و فداکاری
وگرنه همه دوس دارن مثل ملکه زندگی کنن همسرشون مدام تحویلشون بگیره بهترین کادوهارو بخره هر روز ببرتشون خرید و مسافرت و خوش گذرونی و .....
اما توی بطن زندگی متوجه میشی که نمیشه متوجه میشی زندگی سفیدبرفی و .....نیست
متوجه میشی که مردها مثل زنها نیستن و همونطور زنها مثل مردها نیستن اگر میخوای خوشبخت بشی باید تفاوتهارو بشناسی درک کنی و تا حدی سعی در نزدیک شدن و کمتر کردن تفاوتها بکنی
بری شرح زندگی منو بخونی میبینی وقتی باهم ازدواج کردیم تنها خرجی که همسرم کرد یه سرویس طلا بود و والسلام حالا شاید فکر کنی حتما کم و کسری داشتم مشکلی داشتم یا همسرم خیلی انچنانی بوده که من همه ی اینها رو بخاطرش قبول کردم اما باور کن هیچکدوم اینها نبوده و نیست
من فقط نگاهم به زندگی مشترک مثل بقیه دخترا نبود من موقعیتهای بسیار ایده الی از نظر بقیه داشتمو ردشون کردم و از همه چیز چشم پوشی کردم برا همسرم چون همسرم چیزی داشت که بقیه نداشتن با همه ی شرایط مالی و خونوادگی ایده الشون
همینکه همسرتون براتون گل خریده خیلی خوبه اگر توقع دیگه ای هم دارید میتونید بهشون بگید
بگید که وقتی ازت کادو میگیرم احساس میکنم دوسم داری به فکرم بودی که برام وقت گذاشتی و کلی فکر کردی و خرید کردی
مطمین باش بعد از یکی دوبار اصلاح میشد
من همیشه وقتی برا همسرم کادو میگرفتم بهترین چیزهارو میخریدم ارزونترین کادویی که براش میگرفتم یه میلیون پولش بود در حالی که همسرم میخرید اما نه مثل من فکر شده و درست حسابی
اینقدر تکرارش کردمو با عشق هربار براش کادوی بهتر گرفتم تا اونم سر ذوق اومد و تغییر کرد الان از سه ماه قبلش به فکره اینه که چی برام بخره
مردها از خیلی جهات مثل بچه هاهستن خیلی خوب فرم میگیرن تغییر میکنن و با زنشون راه میان فقط کافیه قلبشون پر بشه کافیه زن راهشو بلد باشه زنها نباید زود نا امید بشن اگر دنبال عشق رویایی هستین اگر دلتون میخواد همسرتون خیلی دوستون داشته باشه باید خیلی تلاش کنید هیچ چیز ارزشمندی به راحتی به دست نمیاد اینو یادتون باشه
در اخر اگر دلیلتون برا طلاق همین چیزهاییه که گفتین من بهتون اطمینان میدم هشتاد درصد مردها این خصلتهارو دارن پس احتمال اینکه بعدی و بعدی و بعدی هم همین مشکلاتو داشته باشه خیلی زیاده
ما وقتی یه دندون خراب میشه اول میگیم باید پر بشه اگر دردش ساکت نشد عصب کشی میکنیم مراحل بعدی روکش میشه گاهی جراحی میخواد گاهی مدتی باید باهاش سر کرد و تحمل کرد گاهی بازهم مجبور میشیم عصب کشی مجددش کنیم و در نهایت وقتی همه ی راههارو رفتیم و جواب نگرفتیم تازه میگیم خوب بهتره دندون کشیده بشه و جاش ایمپلنت بشه از همون اول نمیریم سراغ کشیدن چون برای دندون ارزش قایلیم
من یه سوالی ازتون دارم وقتی یه دندون اینقدر ارزشمند میشه که اینهمه تلاش و هزینه برا حفظش میشه به نظرتون یه زندگی ارزش تلاش و صرف وقت و هزینه رو نداره؟؟
از اول باید راه اخرو رفت؟؟؟؟؟
شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن
زندگی شگفت انگیز است اگر بدانید که چطور زندگی کنید
ویرایش توسط sahar67 : شنبه 04 اردیبهشت 95 در ساعت 19:33
علاقه مندی ها (Bookmarks)