به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 خرداد 95 [ 00:07]
    تاریخ عضویت
    1395-1-15
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    556
    سطح
    11
    Points: 556, Level: 11
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 42 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.

    با توجه به فرهنگ ما حق انتخاب اولیه با پسر هاست و هر پسری با توجه به ارزش هایی که ناشی از تربیتش در محیط خانواده ی خودش هست بزرگ شده و من فکر میکنم ارزش های اون

    آقا با شما بسیار متفاوت بوده و قطعا شما رو انتخاب نمیکرده حالا چه اون دحتر دوم وجود داشت چه نداشت.

    مثلا خانواده ی شما قطعا معتقد هستن دختر باید سنگین و با وقار باشه و شما هم بدین ترتیب عمل میکنید و به قطع در آینده هم همین طور خواهید بود . اما شاید اون پسر با تربیتی غیر از

    این بزرگ شده و معتقد باشه دنیا دو روزه و تو این دو روز باید شاد بود پس دنبال یه دختر آزاد از هر نوع قید و بند میگرده و اگه چنین همسری نداشته یاشه احساس شکست میکنه و قطعا

    اولش در مورد شما این طور فکر کرده که اومده جلو و وقتی دیده این طور نیستید کشیده عقب.

    بنابراین اون پسر بی عقل نیست و انتخابش هم با توجه به شخصیتش درسته. اصلا این طور بزرگ شده و انسان ها اصولا بعد از 30 سالگی دیگه تغییر نمیکنن. تفاوت شما با اون دختر فقط تو

    طرز تربیته و اون دختر یه چیزایی براش مهم نیست که برای شما ارزش حیاتی داره مثلا اون دختر ممکنه دوست پسر داشته باشه اما شما حتی براتون مهمه که به کسی شماره ندید.

    تو جامعه ی ما در گذشته دختر سنگین و با وقار خریدار داشت و در واقع دختر این طور تعریف میشد چون سطح فکر همه شبیه هم بود در واقع زمان ازدواج پدر و مادرهای ما .اما الان جامعه

    فرق کرده و باید شما هم سعی کنید که خودتون رو مطابق جامعه کنید. نه اینکه جلف بشید که نمی تونید حتی اگه بخواید!!!

    سعی کنید به روز باشید نه زیاد و نه کم و فکر اینکه آقایون همه مطابق فکر شما عمل میکنند رو فراموش کنید. هر کس برای خودش شخصیتی داره و هر شخصیت نیازهایی و عیب هایی.

    شخصیت خودتون رو بشناسید و عیب های اون رو رفع کنید چون نمیتونید دیگران رو تغییر بدید. در این صورت بسیاری از مشکلات شما رفع خواهد شد.امیدوارم در این مورد مطالعه کنید.

    موفق باشید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید خانم دکتر تشکرکرده است .

    maryam.maryam (جمعه 03 اردیبهشت 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.