سلام.. اول اینکه اتفاقی هست که افتاده و اگه بخواید مدام درگیر این موضوع باشید فقط خودتون رو نابود میکنید... فکر کنید قسمت نبوده و اگه اتفاق میفتاده ممکن بود در اینده مشکلی خیلی بدتر پیش بیاد به هر حال مصلحت خدا بوده..
بعد اینکه شاید این رفتار سنگین شما طوری بوده که اون شخص خیال میکرده شما نسبت بهش بی تفاوت هستید و اونطور که باید دوستش نداشتید..
ببینید از اینکه شما خانم سنگین و با شخصیتی هستید من تبریک میگم بهتون ولی در یه رابطه دو نفر ه ادم دنبال احساس هست و ارامش یه رابطه ای که نمیتونه با هیچکس دیگه داشته باشه.. یه رابطه پرنشاط بدون خستگی.. نمیدونم چطور بهتون بگم.. بله وقتی به کسی زیاد محبت کنی قطعا اون شخص میتونه به شما بیشتر جذب بشه و برعکس اگه با یکی سرسنگین باشی اون شاید نتونه وقت زیادی رو باهاتون بگذرونه...
امیدوارم منظور من رو متوجه شده باشید.. در عین سنگینی و شخصیت میشه مهربان و با احساس بود...
بازم میگم زیاد خودتون رو درگیر این موضوع نکنید ایشالا در ادامه اتفاقات بهتری واستون میفته.








علاقه مندی ها (Bookmarks)