دوران واقعا سختیه البته من بعد از سه سال به حال شما رسیدم و شما بعد هشت سال حتما سخت تره...
حرفی واسه راهنمایی کردن ندارم فقط میتونم بگم درک میکنم البته تا حدی
تشکرشده 792 در 312 پست
دوران واقعا سختیه البته من بعد از سه سال به حال شما رسیدم و شما بعد هشت سال حتما سخت تره...
حرفی واسه راهنمایی کردن ندارم فقط میتونم بگم درک میکنم البته تا حدی
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
روژینا (جمعه 03 اردیبهشت 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)