سلام
منم میخوام یه خاطره بگم ک مال دیشبه
توی فروردین به خاطر مخاج بالای خاص فروردین عزیز پولی ماهیانه همسرم بهم میده رو نتونست بده
دیشب وقتی اومد خونه خواب بودم این کارتو گذاشت کنار بالشم اولش فکر کردم ادامس تریدنتههنوز نگاش نکرده بودم.(چون یه بار بهم گفته بود درسته نمیتونم برات بهترین طلا رو بخرم ولی میتونم بهترین ادامسو بخرم که
خخخخخخ هرچندبار ک میره سوپری برام میخره)
شاید یه خاطره ساده و معمولی باشه ولی همسرم ازین کارا زیاد بلد نیست برای همین خیلی بهم چسبید این کارته ک در واقع یه بیشتر از همون پول ماهیانه رو داده و این کارت هدیه رو برام گرفتهمثلا جبران فروردین
البته بگما منم دختر خوبی شدم و طبق راهنمایی مدیر دارم رو خودم بیشتر کار میکنم... تایپیک یکی از بچه های همدردی رو هم که درس هاش از همدردیو نوشته بود و اونم رو خودش کار کرده ودر نتیجش شوهرش خیلی تغییر کرده بود رو پرینت گرفتم و هروقت وقت کنم میخونم...دیدم واقعا با غر نزدن چقدرررر مشکلات حل میشه
خلاصه خواستم بگم احساس میکنم اینکه یه مدته رفتارم ارومه تا حدودی روی اون هم تاثیر گذاشته خودمم ارامشم بیشتره







هنوز نگاش نکرده بودم.(چون یه بار بهم گفته بود درسته نمیتونم برات بهترین طلا رو بخرم ولی میتونم بهترین ادامسو بخرم که
مثلا جبران فروردین
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)