به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 66

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 05 آذر 95 [ 12:43]
    تاریخ عضویت
    1394-11-12
    نوشته ها
    98
    امتیاز
    1,231
    سطح
    19
    Points: 1,231, Level: 19
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 58 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم محترم
    صادقانه ميكم صورت مسعله زندكيت رو اشتباه متوجه شدي بدجورم اشتباه كردي
    داستان شما اين مسعله مالي كه عنوان ميكني نيست از نظر شما و تمام كسايي كه اينجا هستن حق با شماست عمل شما عالي ولي نمايشش حتي حالت ابروويي كه حواست نبوده طرفت رو ازرده كردي من اين مسعله روداشتم با خانمم كارمند هستش
    برخوردتون خرابه بلد نيستي pol رو تو زندكيت بياري سرخوردش كردي همسرت مادي نيست اونه كه در حقيقت كه فكر ميكنه شما مادي هستي دنبال محبتت ميكرده با مانعي به اسم حقوق شما برميخوره عجله كن اون اسم
    pol مياره يا ناز ميكنه جون حقوق شما رو رقيب عاطفيش ميدونه ميخواد خودش توجيح كنه تمام كنه رابطه رو كه شما نميتوني نقش يك زن رو بازي كني من خودم اين مشكل داشتم حقوق خانمم برام بي اهميت بود ولي خانمم كل محبتش رو بهترين دارايي وجودش كه pol بود به همسرش ميخواست عرضه كنه ولي من خودش ميخواستم احتمالا شما تو جملاتتون من من زياد داري حتي مهربانانه اون نسبت به حقوق شما تنفر بيدا كرده جون نميتونه بياد سمتت شما رو شخصي ميبنه كه ميخواد با حقوق اقتدار همسرشو زير سوال ببره در صورتي كه از نظر شما اصلا اينجور نيست .

    نسبت به خريدات بي اهميته ?
    اتليه هم كه اونجور ؟
    بهتم قبلا كفته كه مقداري كمكش كني ؟به نظر خودت تستش كردي با كمكت ؟ غافلي از اينكه تست شدي ! از نظر خودت كمك كردي !!!! متاسفم شرط ميبندم ترور شخصيتيش كردي ‍‍‍!!!!! جرا؟ كيه كه اول زندكيش از خانومش كمك مادي بخواد فقط در يك صورته كه اون خانم كارمند باشه و همسرش بخواد شخصيت خانمش رو در قبال حقوقش بدونه . اصلا نميتونه زير بار بره حتي باهات بياد بيرون كم كم به اين حرفم ميرسي ! ميدوني جرا جون نميتونه باهات راحت باشه اولين حس مرد رو كه خيلي مهمه و اون اينكه خانمش بهش نياز داره رو ازش كرفتي ؟ به قول معروف تو ذهنش اينه در جواب شما كه بايد اصلاحش كني ! اين هست كه اين خانم شوهر نميخواد خودش كه حقوق داره بس من جكارم كاراش و درخواستاش به من جه ا. من هركاريم كنم فكر ميكنه بخاطر حقوق و درامديه كه داره . نه بخاطر مهري كه من بهش دارم . اين ذهنيت همسرته كه باعث ميشه بيرون نياد . كناره كيري كنه ازت . بعضي مواقع لج كنه كه به نظر شما لجش احمقانست ولي برا اثبات وجود خودشه
    متاسفم
    اين متن رو هفته قبل خواستم براتون بزارم ولي قسمت الان شد

  2. 3 کاربر از پست مفید mohanad28 تشکرکرده اند .

    ارغنون (پنجشنبه 22 مهر 95), ستاره زیبا (پنجشنبه 02 اردیبهشت 95), شادی ظهوریان (سه شنبه 31 فروردین 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.