سلام دوست عزیز از خوندن مطلب خیلی ناراحت شداماقبل از هر چیز باید بگم چون من شوهرمو دوس ندارم همینطوریم نه بهش محل میدم و نه بهش میزنگم و ... و در کل تصمیم به جدایی گرفتم شاید مشکل شوهر شما هم نبود عشق و علاقس
تشکرشده 62 در 22 پست
سلام دوست عزیز از خوندن مطلب خیلی ناراحت شداماقبل از هر چیز باید بگم چون من شوهرمو دوس ندارم همینطوریم نه بهش محل میدم و نه بهش میزنگم و ... و در کل تصمیم به جدایی گرفتم شاید مشکل شوهر شما هم نبود عشق و علاقس
Dr.Goebbels (یکشنبه 05 اردیبهشت 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)