هیچ حقی بهت نمیدیم
چون هرکسی مسئول رفتار خودشه .قرار نیست وقتی خانواده شوهرت تو رو اذیت کردن تو هم با شوهرت بد رفتاری کنی که جبران بشه
برعکس باید سکوت کنی و اجازه بدی خودش نوع رفتار اونها رو با تو ببینه و تشخیص بده کی دیگری رو اذیت میکنه
در مورد کادو وووووووو معمولا خانواده های ایرانی در جلسات اول و دوم جوگیر میشن و کلی وعده میدن ولی بعدش نمیتونن عمل کنن واین میشه دردسر
نمونه اش : مادرشوهر خودم در جلسه خواستگاری گریه کرد و به مامانم گفت هرکی دست سید رو پس بزنه از عمرش خیر نمیبینه و بچه هاش میمیرن
در روز عقد بهم گفت مگه کیه که مهریه هم بخواد تازه از خداشونه ما این دختر رودست موندشون رو بگیریم .....(درحالیکه فرداری عقد یکی از مراجعان به محل کارم ازم خواستگاری کرد) خنده دار اینه که فیلمبردار این لحظه رو کامل گرفته و هر کی فیلم عقد رو میدید کلی بهم میگفت عجب مادرشوهری داریااااااااااااا
اون موقع دی وی دی ما مشکل داشت بعد از یه سال که خودم فیلم عقد رو دیدم اون موقع فهمیدم....
اینو گفتم که بدونی همه جا آسمون یه رنگه ...باید بری بهفاز بی خیالی تا وقتی حساس باشی و پیگیر همین رفتارها ادامه داره یه مدت که بی خیال باش ببین چقدر رفتارها متفاوت میشه..









علاقه مندی ها (Bookmarks)