خانوم محترم من بعنوان 1 پسر بهتون میگم
همسرتون بهتون علتشو گفته : من 1 دختر هات و شاد رو میخام
منتها بخاطر پشیمونی از رفتار و حرفی که زده میاد حرفاشون رو پس میگیره
هات بودن برای پسرا و مردا از نون شب واجبتره اگه این نیاز نبود من بعنوان 1 برادربهتون میگم ، ت جامعه شما تقریبا ازدواجی با خانوما نمیدید
ارتباط جن سی برا پسرا و آقایون خط قرمزه اگه با آنجلیا جولی هم ازدواج کنن ولی ارتباط جن سیشون ضعیف یا یا هات نباشه اون زندگی منجر به شکسته نکته مهمش اینجاست
غیر از 1 سری استثناها ( افراد سرد و عقیم و دوجنسی و همجنس بازو و....)
هات بودن فقط این نیست که شما تو ارتباط جنسی رو پا به پای ایشون بیاین از دید پسرا این دید هستش که شما شروع کننده باشی و غافلگیر کنی یا شیطنت های مختلف و حرکت های مختلف و حرف ها و الفاظ محر ک و الفاظ و کارهایی که ایشون رو بیهوش میکنه ومیبره تو فضا و....
متاسفانه خانوما اکثرا شناخت درستی از مردا و اقایون و ویژن جن سیشون ندارن و باعث همچین مشکلاتی میشه
این قضیرو جدی بگیرید نکته مهمش همینجاست










علاقه مندی ها (Bookmarks)