دوست عزیزم خیلی ناشیانه برخورد میکنی. خب حالا یه بار گفتی و همسرت هم عنوانش کرد. باز دوباره چرا ایراد میگیری و بعد از تموم شدن جریان باز این قضیه یادت میاد که برو بگیر بیا!!
خب هر مرد دیگه ای هم باشه عصبی میشه عزیزم. این هم خودش ی جور زورگویی هست و اجبار برای انجام کار. اگه همین برخورد رو همسرت باهات میکرد حتما خودتم ناراحت میشدی و سعی میکردی این کارو نکنی.
بهتره بجای اینکه وی همسرت کار کنی سعی کنی اول از خودت شروع کنی
حتما روی اون هم تاثیر مثبت میزاری![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)