سلام ..
توضیحات کاملی در مورد مشکل و احساساتی که درگیرش هستین دادین ولی کم در رابطه با خودتون گفتین ... (سن - جنسیت(که در آخر اشاره کردین) و میزان تحصیلات و ...) این اطلاعات بهتر میتونه در راهنمایی دوستان به شما کمک کنه. خانمها بهتر میتونن این احساسات شما درک کنن و راهنماییتون کنن و تا اونجایی که میدونم دختر در محدوده سنی مناسب برای ازدواج معمولا با این کشمکش های روحی و عاطفی درگیر هستن و یک مسئله کاملا طبیعی هست و حتی به مباحث هرمونی هم ربط داره.
.
این مسئله کاملا طبیعی هست که شما تلفیقی از احساس های (درک شدن، دوست داشته شدن، محبت، دیده شدن، دریافت احساس ارزشمندی، دریافت نیروی پشتیبان، نیازهای جنسی و ...) مخصوصا از طرف جنس مخالف داشته باشین. و این احساس های زنانه هویت و زنانگی شما رو شکل میده. این نوع دلبستگی و احساس عاطفی نباید سرکوب بشه ولی باید دقت کنین که کنترل شده در مسیر مشخص و برای آدمش صرف بشه نه افسار گسیخته و متاثر از هیجانات محیطی.
.
با اینحال خانمهای باتجربه زیادی تو این تالار هستن که بهتر شمارو درک میکنن و مفیدتر میتونن راهنماییتون کنن.
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)