زمانی که همسرم تو خودشه وناراحت پیشش می رم و سوالی می پرسم خوبی؟جوری که متوجش کنم متوجه تغییر حالش شدم .اصلا سووال پیچش نمی کنم فقط ازش می پرسم تو این شرایط بیشتر دوست داره چه کاری انجام بدم گاهی می گه هیچی گاهی می گه می خوام بخوابم گاهی می گه بریم بیرون و...
هر کاری خواست باهاش همراهی می کنم و با اینکه چیزی نمی دونم بهش می گم فقط غصه نخور خدا بزرگه من مطمئنم به کمک خدا همسرم از پس هر مشکلی بر می یاد.
آروم که شد خودش ماجرا رو تعریف می کنه و من فقط یهش امید می دم پنهان نمونه خودم از داخل کلی استرس می گیردم اما سعی می کنم استرسم رو بهش انتقال ندم.
همین رفتار باعث شده هر موقع ناراحته به خونه پناه بیاره.






از سرکار که میاد زودی میره دوش من لباساشو اماده میکنم براش و ماساژش میدم (البته الکیا زورم نمیرسه که
) بعدش میگه اخی با اون دستای کوچول اخه خودم ماساژت میدم اصلا 

با عصبانیت میگه ولی من انقدر خوشم میااااااد
همیشه اسممو گفته اونروز هیچی تو جوابم نگفت اما بعد اونروز گاهی که ادا اطفار براش درمیارم و خودمو لوس میکنم میگه دختره گلمه
پس این مورد گفتم واس اقایون خانوما نکنن
علاقه مندی ها (Bookmarks)