به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

Threaded View

  1. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 خرداد 97 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1394-11-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    2,045
    سطح
    27
    Points: 2,045, Level: 27
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    این تاپیک برای من جالب بود چون در برهه ای از زمان منم درگیری ذهنی این خانم رو داشتم .من از خانواده مذهبی و سخت گیری بودم و بالطبع خواستگارایی که داشتم از این طبقه بودن و بعضیاشون اینقدر سنتی که حتی با درس خوندن دخترا مشکل داشتن! خب طرز تفکر من با خانوادم فرق میکرد .. و خیلی از مشکلاتی رو تجربه کردم که شاید شما خانم نازنین هیچگاه تجربش نکنید. نمیتونم زیاد توضیح بدم اما در همین حد بگم شوهر من قبل از ازدواج با دختر خانمی شش سال دوست بودن و اون خانم برای اینکه شوهر منو به قولی برای خودشون نگه دارن براش همه کار کردن اما در نهایت شوهر من اینطور که خودشون میگن حتی در خوش ترین روزهایی که با ایشون بودن منو به عنوان همسر آیندشون در نظر داشتن چون به پاکی و نجابتم ایمان داشتن. و کل فامیل رو هم برای ازدواج با من واسطه کردن. در نهایت وقتی اون خانم فهمیدن داشتن دیوونه میشدن و حتی به شوهرم پیام دادن که میخوام ببینم کیو به من ترجیح دادی! خانم عزیز اینو میخوام بهت بگم که اگه مردی هدفهاش از ازدواج زندگی با یه فرد مورد اعتماد و نجیب باشه هرگز ادا اطوارای یه دختر و راحت بودنشو ملاک در نظر نمیگیره. دنبال مردی باشید که نجابت شمارو بخواد چون اینجور مردا هرگز ولت نمیکنن. شوهر خود من در بدترین مشکلات زندگیمون بهم میگه تورو از دست نمیدم چون راحت به دستت نیاوردم! چون در روزهایی که با اون دختره همه کار میکردن من حتی به ایشون اجازه یه ملاقات معمولی رو ندادم . شوهرم همیشه میگه تورو آسون به دست نیاوردم و آسون از دستت نمیدم. یه مثال دیگه بزنم: یکی از دخترای اقوام با پسری قبل ازدواج دوست بودن اونم برای اینکه جذبش کنه از ملاکاش کذشته بود الان با وجود اینکه ده ساله ازدواج کردن و بچه هم دارن شوهرش بهش شک داره همیشه با خودش فکر میکنه این با من دوست شد با کس دیگه ای هم دوست خواهد شد. اما من همه جا تنهایی میرم بدون اینکه ذره ای شوهرم بهم شک کنه. امیدوارم منظورمو رسونده باشم که دنیال کسی باشید که نجابت شما براش اهمیت داره نه کسی که با ادا اطوارای دیگران سریع از راه به در میشه و یه ماه نشده میره سراغ کس دیگه ای.
    عزیزم جامعه ما الان همه جور زنی داره مردی که ادا اطوار زنا ملاک ازدواجشه بعد از ازدواج هم با دیدن یه خوشگل دیگه یا کسی که نازش بیشتر از خانم خودش باشه به زنش خیانت میکنه یا حداقل از خانم خودش سرد میشه شما به نامزدی الانشون نگاه نکن. بلاخره نامزد اون آقا بعد ازدواج هم اگه بهتر از زن خودشو ببینه دنبالش میوفته ...

  2. 2 کاربر از پست مفید movafagh تشکرکرده اند .

    maryam.maryam (پنجشنبه 26 فروردین 95), tanhaeii (پنجشنبه 26 فروردین 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.