من الان خیلی سخت می تونم به کسی اعتماد کنم. مثلا پیش خودم می گم اگه زندگی مشترک تشکیل بدم نمی تونم به همسرم اعتماد کنم و مدارک شناسایی و .... رو تو منزل نگه دارم می ترسم سو استفاده کنه. خیلی بدبین شدم.
احساس می کنم با شکست تو زندگی بعدی ممکنه نابود بشم. به نظرتون چه کار کنم این حس از بین بره؟