سلام .
من احساس میکنم این وسط شما هم مقصر بودید .... ( البته با عرض معذرت ) از طرفی برخورد شما هم در مورد خیانت درست نبوده .....
ببین خانم محترم برعکس پست های قبل می گم زود تصمیم به طلاق نگیر .
بهتر برید مشاوره .
==========================درسته همسرت گفته بود به قیافه ات میلی نداره ... ولی افکار منفی شما هم به صحبت های ایشون دامن زده و توسعه اش داده . این افکار منفی حتی در انتخاب نام کاربری شما کاملا مشخص هست.
==========================
موندم چه جوری به راحتی پست میدید و دل یه خانم رو نسبت به شوهرش سرد می کنید . ( مخاطبم بعضی از پست های بالاست )
درسته شوهرش شاید به سری بدی داشته باشه ولی خود شما توی پست ها از ویژگی مثبتش هم گفتید ..
پس عجله نکنید و سریع تصمیم به طلاق نگیر .
یه چیزی می گم ....حتما بهش عمل کن اگه برای صحبت با خانواده ها اومدند ... نهایت احترام و ادب رو رعایت کن ... چه با خودش چه خانواده اش .....الان منتظرم تاوبیاد با خانواده صحبت کنیم...
هرگز صدات رو بالا نبر ...
حتی ابروش رو هم نریز ... ببین شما ها هنوز زن و شوهر هستید ... زن و شوهر لباس هم هستند (هُنَّ لِبَاسٌ لَكُمْ وَأَنْتُمْ لِبَاسٌ لَهُنَّ ) خاصیت لباس بوشاندن عیب هاست ..
یا علی .









علاقه مندی ها (Bookmarks)